Банк «Аваль» у жовтні п.р. одним із перших в Україні успішно завершив проект з чіпової сертифікації VSDC full option по емісії та еквайрингу в міжнародній платіжній системі (МПС)Visa International, повідомляє прес-служба банку з посиланням на департамент роздрібного бізнесу АППБ «Аваль».
Як повідомили в департаменті, в результаті банк одержав можливість у повному обсязі використовувати переваги чіпових карток при проведенні операцій через банкомати (сертифікація VSDC Full ATM Acquiring). Крім того, буде здійснюватися повна перевірка даних із чіпа при проведенні операцій власниками карток банку «Аваль» (сертифікація VSDC Full Issuing).
До того ж пройдена банком сертифікація VSDC Merchant Acquiring Via 3PP на відповідність стандартам CCD (Common Core Definitions) дозволяє використовувати спільні формати і технології обміну даними при обслуговуванні чіпових карток міжнародних платіжних систем у еквайринговій мережі банку «Аваль».
Як повідомлялося раніше, банк «Аваль» у другому кварталі 2005 р. першим серед українських банків пройшов повну (full grade) сертифікацію по чіп-технологіям у МПС MasterCard Int.
Сертифікація еквайрингової мережі банку була здійснена на базі процесингового центру UPC (ЗАТ «Український процесинговий центр»). Проведена сертифікація дозволяє банку приймати у своїх банкоматах і POS-терміналах чіпові картки стандарту EMV (скорочено від Europay, MasterCard, Visa) — спільно розробленого провідними платіжними системами стандарту для чіпових карток.
Перехід банку на випуск і обслуговування чіпових карток дозволить мінімізувати ризики, пов’язані з шахрайськими операціями, оскільки чіпові картки захищені від несанкціонованого копіювання і підробки.
Використання оффлайнового режиму роботи цих карток при розрахунках у торгових точках значно прискорює проведення операцій і знижує витрати на їхню обробку.
Крім того, чіпові технології дозволяють надавати власникам карток ряд додаткових сервісів, таких як бонусні схеми, грошові і товарні гаманці, програми лояльності. Причому реалізувати можна не лише програму банку-емітента, але й інших організацій (наприклад, програми лояльності авіаперевізників, операторів мобільного зв’язку, мереж супермаркетів тощо).
Прес-служба
банку “Аваль”