ГП «Суднобудівний завод ім.61-го комунара» (м. Миколаїв) 21 жовтня 2005 р. здійснив урочистий спуск на воду сухогрузу-контейнеровоза, профінансованого банком «Аваль». Про це повідомляє прес-служба банку з посиланням на заступника голови правління АППБ «Аваль» Віктора ГОРБАЧОВА.
Як повідомив В. ГОРБАЧОВ, судно побудоване на замовлення іспанської компанії Factoria Naval de Marin, s.a. Протягом найближчого місяця завод планує передати корпус замовнику.
Фінансування проекту, у повному обсязі здійснюване Миколаївською обласною дирекцією банку «Аваль», є продовженням «іспанської» програми, обсяг якої на сьогодні складає більш 6 млн. євро і складається з п’яти судів.
На церемонії спуску судна був присутній технічний директор замовника-покупця компанії Factoria Naval de Marin, s.a. — Альберто Руіз, представники банку «Аваль», а також керівництво ГП «Суднобудівний завод ім. 61-го комунара».
Спуск сухогрузу-контейнеровозана на воду ознаменував удалий початок будівництва серії сухогрузних судів для іспанської компанії Factoria Naval de Marin s.a.
Корпус судна побудований з високоякісної суднобудівної сталі категорії А. Реалізація проекту здійснюється під спеціальним наглядом спостережливого суспільства Регістр Англійського Ллойда.
Довжина судна складає 89,5 м, довжина між кутами — 83,4 м, ширина на міделі — 13,7 м, висота борта до головної палуби на міделі — 8 м, проектне осідання — 5,9 м, маса судна — 3 700 т.
Судно розраховане для перевезення контейнерів і сипучих вантажів. Його трюми обладнані водонепроникними люковими закриттями типу понтон. На судні установлений вантажний кран для пересування, зняття й установки люкових закриттів. У корпусі судна обладнаються фундаменти під основні і додаткові механізми, паливні, баластові насоси, маслонасоси. Корпус має анодний захист від корозії.
Судно розділене на сім водонепроникних відсіків, має житлову надбудову, розташовану в кормовій частині. Корпус розраховано на устаткування одним дизельним двигуном з одним гребним гвинтом.
Прес-служба
банку "Аваль"