Банк «Аваль» візьме участь у тендері Міністерства фінансів України з відбору банків для виплати заробітної плати працівникам бюджетних організацій на карткові рахунки. Про це повідомляє прес-служба банку з посиланням на директора департаменту роздрібного бізнесу АППБ «Аваль» Антона РОМАНЧУКА.
Як підкреслив А.РОМАНЧУК, «банк, безумовно, братиме участь у тендері Міністерства фінансів, при цьому основною метою нашої участі буде не стільки залучення нових клієнтів, скільки збереження вже існуючих, для яких наш банк успішно реалізує зарплатні проекти вже протягом декількох років».
За його словами, тарифи на обслуговування і виплату зарплати працівникам бюджетної сфери, затверджені Мінфіном як гранично можливі, «знаходяться на погодженому з банками рівні, хоча деякі з них і нижчі ринкових».
Однак, як заявив А.РОМАНЧУК, «я б не став говорити про збитковість обслуговування за такими тарифами. З огляду на можливість пакетного обслуговування, перехресних продажів і довгострокового співробітництва з клієнтами реалізація зарплатних проектів для бюджетних організацій виглядає досить перспективною».
У той же час, за словами директора департаменту роздрібного бізнесу банку «Аваль», на сьогодні залишається неясним механізм здійснення виплати зарплати працівникам однієї бюджетної установи через декілька банків на власний вибір цих співробітників, закладений в основу цього проекту.
«Ми поки не бачимо практичних методів і механізмів реалізації цієї ідеї. Як вона спрацює на практиці і, зокрема, як із цим будуть справлятися бюджетні установи, нам поки не ясно. Також не зовсім зрозуміло, що буде, якщо співробітник бюджетної організації звернеться до банку, що у тендері не бере участі. За законом він має право вибирати будь-який із банків», — підкреслив А.РОМАНЧУК.
Міністерство фінансів України оголосило перший конкурсний відбір відкритого постійно діючого конкурсу по визначенню уповноважених банків України, через які повинна здійснюватися виплата заробітної плати працівникам бюджетних установ і державної соціальної допомоги 17 червня п.р. відповідно до вимог постанови КМУ від 22 квітня 2005 р. № 318 «Про удосконалення механізму виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ і державної соціальної допомоги».
Відповідно до умов конкурсу, затвердженим конкурсною комісією 16 червня п.р., брати участь у ньому можуть банки, що здійснюють свою діяльність не менш ніж 5 років. Уповноваженими банками визнаються банки, що стали переможцями конкурсу на право виплати зарплати працівникам бюджетної сфери і державної соціальної допомоги. При цьому працівники бюджетних організацій мають право за власним бажанням вибирати уповноважений банк, через який їм виплачуватиметься зарплата (соціальна допомога). За результатами конкурсу банк може бути визнаний уповноваженим на право виплати зарплати як на території всієї країни, так і в окремому регіоні.
Серед основних умов конкурсу — розгалуженість мережі з обслуговування платіжних карт (банкоматної, еквайрингової та касової), а також зобов’язання банку дотримуватися граничних тарифів на надання послуг при виплаті заробітної плати, затверджених Мінфіном. Зокрема, відповідно до умов Мінфіну, уповноважені ним банки повинні забезпечити безплатний випуск і розрахунково-касове обслуговування основної карти/поточного рахунка, видачу готівки з карткових рахунків через власну мережу кас і банкоматів; здійснення безготівкових операцій у торговій мережі. Плата за зарахування коштів на карткові/поточні рахунки фізосіб — працівників бюджетних організацій не повинна перевищувати 0,15 проц. від суми операції, процентна ставка за овердрафтом — не вище дисконтної ставки Нацбанку. При цьому зарахування коштів на рахунки одержувачів повинні відбуватися не пізніше наступного банківського дня, а в населених пунктах нижче райцентрів — не пізніше аніж через два банківських дні.
Дата проведення конкурсу — 26 липня 2005 року.
Прес-служба
банку "Аваль"