Переглянуті кілометри 8-міліметрової плівки з домашніх архівів. Прослухана вся радянська естрада. Досліджені костюми, макіяж славних і стильних сімдесятих. Відібрані всі іграшки, статуетки і плакати тих часів. Мотор!
Ви пам’ятаєте „утреники” в дитячому садку? А перші метри на велосипеді? Нова кампанія «ІнтерКонтинентБанку» із слоганом «Просто будуй майбутнє» принціпіально відрізняється від всього того, що було в банківській рекламі України. Впевнені рукостискання ділових чоловіків в костюмах за тисячу доларів, запобігаючі перед клієнтами працівники установи, - минулий етап. Ми бачимо справжніх людей, клієнтів банку, в найМы видим настоящих людей, клиентов банка, в пам’ятні моменти їх дитинства.
Анжела Томіленко, директор AdMission: «Реклама банківських послуг – банківських послуг – одна з найскладніших задач в нашій діяльності. Перед агентством стояла задача розробити рекламну кампанію, що поєднує історію цілого покоління, долі людей, що пережили радянські часи і зберегли добри спогади про дитинство. Нам вдалося побудувати чітку зв’язку „дитина і її мрії – банк сьогоднішній, що допомагає їх реалізувати дорослій людині”.
Алексей Вербіло, клайент сервіс директор AdMission: «Ми дуже задоволені, що режисер проекту Віталій Кокошко, оператор Віталій Гогін і художник Володимир Родлінський прийняли наші ідеї близько до серця. Інакше робота навіть і не відбулася. Нам також приємна довіра клієнта, що, ми впевнені, виправдана. Я відкрию навіть невеликий секрет – іміджевий ролік, що вийшов у ефір – тільки початок масштабної кампанії».
За даними фінансової звітності АКБ „Інтерконтинентбанк”, активи банку на 1 січня 2005 року становлять 374,20 млн. гривень, кредитно-інвестиційний портфель - 331,02 млн. гривень, капітал - 82,77 млн. гривень. За 2004 рік Банк отримав прибуток у розмірі 1,739 млн. гривень.