Банк «Аваль» найближчим часом почне установку інформаційних кіосків — апаратно-програмного комплексу, що дозволяє клієнтам банку самостійно виконувати різні банківські операції. Про це повідомляє прес-служба банку з посиланням на начальника відділу мережі самообслуговування та еквайрінгу АППБ «Аваль» Юлію ШЕВЕЛЬ.
За її словами, перші два інформаційні кіоски банк «Аваль» планує установити в м. Києві в межах пілотного проекту до кінця поточного року. Під час реалізації пілотного проекту через інформаційні кіоски клієнти банку «Аваль» зможуть одержувати інформацію про банк і його послуги, про стан своїх рахунків, а також купувати передоплачені послуги.
Після успішного завершення пілотного проекту до середини 2005 р. у кожній обласній дирекції банку буде встановлено по 1-2 інформаційні кіоски для вивчення попиту на послуги, надані через ці кіоски. Клієнт зможе самостійно підключатися до послуг мобільного банкінгу, «АвальТелевойс», онлайн-виписки, виписки на e-mail; подавати заяви на виконання різних операцій з картковим рахунком: блокування/розблокування карти, продовження терміну дії тощо.
На третьому етапі проекту будуть реалізовані функції роботи з рахунками — оплата комунальних послуг, а також перекази між рахунками клієнта.
Як відзначила Ю.ШЕВЕЛЬ, реалізація даного проекту є частиною стратегічного напрямку розвитку мережі продажів банківських продуктів банку «Аваль», у т.ч. шляхом створення альтернативних, дешевших, порівняно з традиційними, каналів продаж і реалізацію через них простих, стандартних продуктів для населення. Це, за її словами, дозволить переорієнтувати банківські відділення на продажі більш складних і індивідуальних банківських продуктів і підвищити рівень обслуговування клієнтів.