Близько 72 проц. вилучень банкоматом платіжних карток відбувається у випадках введення більш ніж три рази помилкового ПІН-коду, повідомляє прес-служба АППБ «Аваль» з посиланням на начальника відділу розвитку мережі самообслуговування банку Сергія АЛЕТДІНОВА.
За його словами, ще близько 18 проц. вилучень є наслідком блокування картки (віднесення її в стоп-лист), у т.ч. через закінчення терміну її дії.
Ще близько 7 проц. випадків вилучення картки пов’язані з її механічними або електромагнітними ушкодженнями, затримкою держателя при її одержанні — картка, що залишилася у прийомному пристрої банкомату довше п’яти секунд, розцінюється як забута. І лише близько 3 проц. вилучень платіжних карток пов’язані з технічними несправностями банкоматів.
Як пояснив С.АЛЕТДІНОВ, механізм вилучення карток передбачений у пристрої банкомату спеціально для захисту клієнтів, у т.ч. від несанкціонованого використання їхніх платіжних карток у разі втрати або крадіжки.
За словами С.АЛЕТДІНОВА, у випадку, якщо банкомат вилучив карту, її власник має сповістити про це в банк за телефоном, зазначеному на банкоматі. Зокрема, у цілодобовий Інформаційний центр банку «Аваль» за тел.: (044) 490-88-88 (київський міський номер) або 8 (800) 500-5000 (безкоштовно по Україні). У більшості випадків оператор зможе назвати причину вилучення картки та підкаже, куди звернутися і як її відновити.