Семінар «Техніка проведення ефективних переговорів із клієнтами в банках» відбудеться 8 липня п.р. у Києві в Британській раді за підтримкою банку «Аваль» і Українсько-Британської професійної асоціації при Британській раді, повідомляє прес-служба банку «Аваль» з посиланням на прес-реліз компанії «Екстра Консалтинг» — організатора семінару.
Як відзначається в прес-релізі компанії, семінар спрямований на те, щоб допомогти співробітникам банку, котрі безпосередньо спілкуються з клієнтами, усвідомити основні прийоми ефективного ведення переговорів із клієнтами, навчитися підходам до переконання клієнтів та створення у них позитивного ставлення до банку.
Семінар буде проводитися в інтерактивній ігровій формі з використанням відеокамери і телевізора для аналізу поведінки та відпрацювання навичок спілкування учасників у ході ділової гри.
Додаткову інформацію можна одержати по тел.: (044) 490 87 40 чи e-mail: