Банк «Аваль» з 1 червня п.р. почав надавати послугу «М-банкінг» для власників платіжних карт банку — абонентів «Київстар», повідомляє прес-служба банку з посиланням на департамент роздрібного бізнесу АППБ «Аваль».
Як повідомили у департаменті, раніше банк «Аваль» надавав цю послугу власникам платіжних карт, що є абонентами операторів мобільного зв’язку UMC чи «Голден Телекому».
Відповідну угоду банк «Аваль» і ЗАТ «Київстар Дж.Ес.Ем.» підписали у середині квітня п.р. У травні послуга «М-банкінг» надавалася власникам платіжних карток — абонентам «Київстару» у тестовому режимі.
Мобільний банкінг — це система цілодобового контролю за рухом коштів по картковому рахунку за допомогою SMS-повідомлень на мобільний телефон.
Зокрема, клієнти, що підключені до «М-банкінгу», за допомогою SMS-запиту на номер 10901 у будь-який час доби без відвідування банку можуть одержувати на мобільний телефон інформацію про стан свого карткового рахунку (про залишок коштів, про заблоковану суму та про останні транзакції), про номери своїх карткових рахунків, про номери карт до рахунків. До того ж, користувачі цієї послуги автоматично одержують на дисплей мобільного телефона інформацію про надходження і списання коштів з карткового рахунку.
Крім того, користувачі «М-банкінга» самостійно за допомогою мобільного телефону можуть змінювати свій пароль доступу до «М-банкінгу», а також ставити платіжну карту в стоп-лист у випадку її втрати чи здійснення несанкціонованих власником транзакцій.
Послуга «М-банкінг» надається клієнтам банку безкоштовно. Замовити цю чи послугу відмовитися від неї можна, зателефонувавши в Інформаційний центр банку «Аваль»: (044) 490-88-88 — по Києву, 8-800-500-5000 — безкоштовно по всій Україні.