Банк «Аваль» запровадив послугу корпоративним клієнтам — «Інтернет-банкінг», повідомляє прес-служба банку із посиланням на начальника відділу супроводження електронного бізнесу Олену СКОВПЕНЬ.
За словами О.СКОВПЕНЬ, нова послуга дозволяє клієнтам — юридичним особам управляти рахунками (у т.ч. отримувати та відправляти платежі як у національній, так і в іноземній валюті, не залишаючи своє робоче місце) у режимах on-line через мережу інтернет, off-line за допомогою PC-банкінгу (у разі обмеженого доступу до інтернет або за його відсутності. Усі операції здійснюються за лічені хвилини.
До того ж, як відзначила начальник відділу супроводження електронного бізнесу банку, послуга «Інтернет-банкінг» надає можливість одночасно працювати з платіжними документами співробітникам компанії, які знаходяться у різних офісах; обмінюватися фінансовими документами з іншими бухгалтерськими програмами.
Для користувачів послуги «Інтернет-банкінг» банку «Аваль» створено простий і зручний інтерфейс українською та російською мовами.
Користуватися послугою «Інтернет-банкінг» можна із будь-якого комп’ютера з доступом до інтернет та з WEB-браузером, а також через звичайні телефонні канали при роботі з PC-банкінгом у режимі off-line.
Як повідомила О.СКОВПЕНЬ, конфіденційність та захищеність інформації забезпечується шифруванням даних за допомогою криптографічних алгоритмів, постійним контролем цілісності переданої інформації, проведенням взаємної аутентифікації банку і клієнта. До того ж усі фінансові документи супроводжуються електронним цифровим підписом (ЕЦП), а також сертифікованими засобами криптографічного захисту інформації.