Банк Аваль запровадив новий сервіс для держателів платіжних карток, емітованих банком «Аваль», — послугу «Оплата мобільного зв’язку через АТМ». Про це повідомив голова правління банку Олександр ДЕРКАЧ під час прес-конференції, що відбулася 21 квітня п.р. у центральному офісі банку (м. Київ, вул. Лєскова, 9).
За його словами, за допомогою даного сервісу контрактні абоненти операторів «Український мобільний зв’язок (UMC)», «Київстар», Golden Telecom матимуть змогу оплачувати свої рахунки за користування мобільним зв’язком, що надаються операторами.
Оплата мобільного зв’язку клієнтом банку здійснюється за допомогою платіжної картки після проведення авторизації (введення і прийняття ПІН-коду) через функцію екранного меню банкомату «Платежі"?"Оплата мобільного зв’язку». Після вибору відповідної функції меню з клавіатури банкомату вводяться десятизначний «Номер мобільного телефону» та «Сума платежу», що також має бути підтверджено вибором відповідної кнопки.
Десятизначний номер мобільного телефону складається з трьох перших цифр — коду оператора мобільного зв’язку ("050" — UMC, "067" — Київстар, "039" — Golden Telecom) та семи цифр — номеру телефону.
Після проведення транзакції кошти нараховуються у рахунок оплати послуг мобільного зв’язку не пізніше ніж через два банківські дні.
Сервіс не розповсюджується на оплату передоплачених послуг (ваучерів) операторів мобільного зв’язку та не надається абонентам, які мають лише прямий номер (код 044).
Сервіс «Оплата мобільного зв’язку через банкомат» надається безкоштовно.