Вперше в системі Державного ощадного банку України розпочала роботу гаряча телефонна лінія - ТЕЛЕФОН ДОВІРИ для жителів м. Києва та Київської області.
Створенню служби телефону довіри, за словами заступника голови правління – начальника Головного управління по м. Києву та Київській області ВАТ “Ощадбанк” Анатолія Гулея, передувала кропітка робота серед працівників банку з вивчення причин звернень та скарг клієнтів. Результатом цієї роботи стало створення служби ТЕЛЕФОНУ ДОВІРИ.
Телефон довіри надає можливість жителям м. Києва та Київської області звернутися безпосередньо до фахівців Головного управління з питань, які їх хвилюють, отримати консультацію щодо надання банківських послуг, регламенту роботи ощадбанківських установ та якості обслуговування. Створення служби телефону довіри сприятиме реалізації стратегії, спрямованої на отримання інформації про рівень обслуговування безпосередньо від клієнтів банку, дасть змогу оперативно реагувати на зауваження та скарги, забезпечувати інформаційну підтримку послуг та діяльності банку.
Телефон довіри 247-29-04 в м. Києві ( міжміський 8-044-247-29-04) працює щоденно, крім суботи та неділі, з 9 до 18 години.
Прес-служба Ощадбанку
www.kiev.oschadnybank.com