17 лютого 2004 року банк “Надра” отримав свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації – газети “Кашалот” (серія КВ, № 8449).
Газета “Кашалот”, орієнтована насаперед на клієнтів та співробітників, може бути цікавою й широкому колу читачів. Тематична спрямованість видання полягає в інформуванні аудиторії газети про нові банківські програми, нові продукти та послуги, висвітленні та роз´ясненні законодавчих та нормативних документів, консультаціях спеціалістів.
“Кашалот” як корпоративне видання був заснований влітку 2002 року і видавався раз на квартал у форматі А3 на чотирьох шпальтах. До 10-річного ювілею банку було презентовано оновлене видання, орієнтоване на широке коло клієнтів банку. Газета стала виходити щомісяця українською мовою на 16 шпальтах у звичному для читачів газетному форматі.
Як зазначила перший віце-президент банку “Надра” Світлана Сиротян: “Головне завдання газети “Кашалот” - стати не лише навігатором у сфері фінансового життя, а й справжнім партнером клієнтів банку, що дозволить краще орієнтуватися в численних пропозиціях та зробити правильний вибір”.
У планах видання – нові рубрики з питань страхування, юридичні консультації для читачів, цікаві акції, розіграші призів від партнерів банку та інше. Концепція газети передбачає використання новітніх маркетингових та рекламних технологій. На сторінках газети публікуватимуться тарифи, кращі статті та аналітичні доробки відомих журналістів-представників центральних ЗМІ, регіональні новини.
Довідка: Банк “Надра” входить у десятку найбільших банків України. Чисті активи станом на 1 лютого 2004 року складають 2,858 млрд. грн., кредитно-інвестиційний портфель – 2,171 млрд. грн., депозити фізичних осіб – 960,227 млн. грн., депозити юридичних осіб – 393, 67 млн. грн. Фінансовий результат склав 666 тис. грн. Регіональна мережа банку нараховує 280 філій та відділень.
www.nadra.com.ua