З 20 жовтня 2003 року по 15 січня 2004 банк “Надра” проводив конкурс “Найкращий менеджер з чекових операцій-2003” за номінаціями “Максимальна сума продажу” та “Максимальна кількість обслужених клієнтів”. В четвер, 5 лютого цього року, за підсумками конкурсу, три переможці, менеджери банку, були нагороджені сертифікатами та преміями від банку. Окрім того, міжнародна компанія «Travelex Global and Financial services Ltd.» вручила переможцям за активність продажу дорожніх чеків Thomas Cook заохочувальні цінні призи.
В конкурсі взяли участь 20 працівників з 13 підрозділів банку “Надра” та двох банків-агентів. За час проведення конкурсу, об‘єм операцій в порівнянні з відповідним періодом 2002 року збільшився на 26%. А загальний оборот по дорожнім чекам Thomas Cook в євро та американських доларах склав в еквіваленті понад 133 тис. доларів США.
Метою конкурсу було визначення та підтримка працівників банку, які безпосередньо реалізовують банківські продукти клієнтам банку, підвищення їхнього професіоналізму, поширення досвіду ефективного просування банківських продуктів, а також вивчення досвіду і методів роботи найкращих підрозділів.
Керівництво банку “Надра”зазначило, що головним підсумком конкурсу для банку стало визначення тих працівників, які є основою успішної діяльності банку, зусиллями яких банк стає кращим і позиціонує себе як банк з командою сильних професіоналів.
Світлана Сиротян, перший віце-президент банку “Надра”: “Однією з основних складових капіталу банку “Надра”, безперечно, є персонал. Сьогодні ми можемо впевнено говорити про те, що основа персоналу Банку - висококвалiфiкованi фахiвцi, які мають значний досвід роботи в банкiвськiй системi і збагачують банк своїм професіоналізмом. Наша мета – підтримувати свої кадри, заохочуючи кожного до нових професійних звершень...”
Переможцями конкурсу стали: Ірина Розумовська, заступник начальника відділу з обслуговування клієнтів Шевченківського філіалу в Києві (за максимальну суму і найбільшу кількість продажу дорожніх чеків Thomas Cook); Світлана Кравець, начальник сектору по роботі з фізичними клієнтами Другого Львівського філіалу (за максимальну кількість обслужених клієнтів та найбільшу кількість продажу дорожніх чеків); Олена Кравцова, начальник сектору документарних операцій Луганського регіонального управління банку “Надра” (за найбільшу кількість продажу чеків).
Довідка: Банк “Надра” входить у десятку найбільших банків України. Чисті активи на 1січня 2004 року складають 2,888 млрд.грн., кредитно-інвестиційний портфель – 2,17 млрд.грн., депозити фізичних осіб – 920,056 млн.грн., депозити юридичних осіб – 515,68 млн.грн. Фінансовий результат банку склав 8,859 млн.грн. Банк “Надра” нині присутній в усіх обласних центрах України і має понад 275 площадок продажу.
www.nadra.com.ua