Цілі і завдання курсу:
Курс розроблено на базі сучасних досягнень в сфері зв'язків з громадськістю з орієнтацією на конкретні соціально-культурні та політичні умови України. Курс проводиться для керівників прес-служб, прес-секретарів та керівників відділів маркетингу.
Це інтенсивний курс занять, який дасть учасникам можливість:
1. Підвищити компетентність у діловому спілкуванні, проаналізувати свій комунікативний досвід і досвід інших людей;
2. Навчитися використовувати засоби масової інформації (ЗМі) з метою забезпечення співробітництва з прес-службою, а також з метою популяризації роботи установи;
3. Уникати контактів з журналістами у випадку, коли такі контакти небажані в професійній діяльності;
4. Привертати увагу громадськості до діяльності установи і отримувати з цього користь;
5. Удосконалити внутрішню структуру прес-служби і взаємовідносин між її працівниками щодо комунікативних завдань організації.
6. Забезпечити належне інформаційне забезпечення прес-служби та установи, загалом.
· Тривалість курсу: один, але дуже насичений день.
· Кількість учасників: 15 осіб
· Місце проведення: Готель “Джерело”, вул. Обсерваторна, 21
· Технічні засоби: мультимедійний проектор, фліп-чарт.
· Добірка робочих та методичних матеріалів для організації роботи прес-служби Вам залишається.
· Після закінчення курсу Вам буде видано сертифікат слухача.
· Вартість участі одного слухача - 1280 грн., в тому числі ПДВ; при оплаті участі більш, ніж 1 слухача від однієї установи – знижка 10% від вартості курсу. При сплаті до 30 листопада 2003 року – знижка 10%.
Для слухачів, які мають рекомендаційного листа від Асоціації українських банків – знижка 40%.
Програма семінару
9-00 - 9-30 Реєстрацiя слухачiв
9-30 - 11-00 Заняття 1. Специфiка роботи прес-служби: • Основнi завдання прес-служби • Особливостi зв'язкiв з громадськiстю на рiзних рiвнях органiзацiйного середовища • Керiвник прес-служби: особливостi, функцiї та обов'язки. • Налагодження стосункiв з засобами масової iнформацiї. • Розробка ефективної стратегiї спiвпрацi з журналiстами. Лектор: Тимчук Т.М.
11-00 - 11-30 Кава-брейк
11-30 - 13-00 Заняття 2. Фактори компетентностi та передумови професiйної ефективностi спiвробiтникiв прес-служб Лектор: Волочай О.В.
13-00 - 13-15 Перерва
13-15 - 14-45 Заняття 3. Поточна робота прес-служби з ЗМi: • Пiдготовка та проведення прес-конференцiї. • Прес-релiз • Медiа-планування. • Промоцiйнi матерiали. Лектор: Тимчук Т.М.
14-45 - 15-45 Обiд
15-45 - 17-15 Заняття 4. Навички ефективної взаємодiї зi ЗМi Лектор: Волочай О.В.
17-15 - 17-30 Перерва
17-30 - 18-30 Заняття 5. iнформацiйне забезпечення установи: • Робота з електронною поштою та iнтернетом. • Монiторинг. • Аналiз ЗМi в роботi прес-служби. Лектор: Тимчук Т.М.
18-30 - 19-00 Узагальнення. Обговорення. Коктейль.
Для того, щоб стати слухачем семінарських занять Вам буде необхідно заповнити та надіслати нам анкету, або зв’язатися з нами по телефону 254-41-04 або 254-51-04, E-mail:
www.btg.kiev.ua
Власник тренінгу: Агенція "Public Relations & Publicity"
Організатор тренінгу: Business Technologies Group, Ltd.
Автор курсу по темах: "Специфіка роботи прес-служби", "Організація роботи прес-служби із ЗМі" та інформаційне забезпечення установи" - Тимчук Т.
Автор курсу практичної психології по темах: "Фактори компетентності та передумови професійної ефективності співробітників прес-служб" та "Навички ефективної взаємодії зі ЗМі" - Волочай О.
Цілі і завдання курсу:
Курс розроблено на базі сучасних досягнень в сфері зв'язків з громадськістю з орієнтацією на конкретні соціально-культурні та політичні умови України. Курс проводиться для керівників прес-служб, прес-секретарів та керівників відділів маркетингу.
Це інтенсивний курс занять, який дасть учасникам можливість:
1. Підвищити компетентність у діловому спілкуванні, проаналізувати свій комунікативний досвід і досвід інших людей;
2. Навчитися використовувати засоби масової інформації (ЗМі) з метою забезпечення співробітництва з прес-службою, а також з метою популяризації роботи установи;
3. Уникати контактів з журналістами у випадку, коли такі контакти небажані в професійній діяльності;
4. Привертати увагу громадськості до діяльності установи і отримувати з цього користь;
5. Удосконалити внутрішню структуру прес-служби і взаємовідносин між її працівниками щодо комунікативних завдань організації.
6. Забезпечити належне інформаційне забезпечення прес-служби та установи, загалом.
· Тривалість курсу: один, але дуже насичений день.
· Кількість учасників: 15 осіб
· Місце проведення: Готель “Джерело”, вул. Обсерваторна, 21
· Технічні засоби: мультимедійний проектор, фліп-чарт.
· Добірка робочих та методичних матеріалів для організації роботи прес-служби Вам залишається.
· Після закінчення курсу Вам буде видано сертифікат слухача.
· Вартість участі одного слухача - 1280 грн., в тому числі ПДВ; при оплаті участі більш, ніж 1 слухача від однієї установи – знижка 10% від вартості курсу. При сплаті до 30 листопада 2003 року – знижка 10%.
Для слухачів, які мають рекомендаційного листа від Асоціації українських банків – знижка 40%.
Програма семінару
9-00 - 9-30 Реєстрацiя слухачiв
9-30 - 11-00 Заняття 1. Специфiка роботи прес-служби: • Основнi завдання прес-служби • Особливостi зв'язкiв з громадськiстю на рiзних рiвнях органiзацiйного середовища • Керiвник прес-служби: особливостi, функцiї та обов'язки. • Налагодження стосункiв з засобами масової iнформацiї. • Розробка ефективної стратегiї спiвпрацi з журналiстами. Лектор: Тимчук Т.М.
11-00 - 11-30 Кава-брейк
11-30 - 13-00 Заняття 2. Фактори компетентностi та передумови професiйної ефективностi спiвробiтникiв прес-служб Лектор: Волочай О.В.
13-00 - 13-15 Перерва
13-15 - 14-45 Заняття 3. Поточна робота прес-служби з ЗМi: • Пiдготовка та проведення прес-конференцiї. • Прес-релiз • Медiа-планування. • Промоцiйнi матерiали. Лектор: Тимчук Т.М.
14-45 - 15-45 Обiд
15-45 - 17-15 Заняття 4. Навички ефективної взаємодiї зi ЗМi Лектор: Волочай О.В.
17-15 - 17-30 Перерва
17-30 - 18-30 Заняття 5. iнформацiйне забезпечення установи: • Робота з електронною поштою та iнтернетом. • Монiторинг. • Аналiз ЗМi в роботi прес-служби. Лектор: Тимчук Т.М.
18-30 - 19-00 Узагальнення. Обговорення. Коктейль.
Для того, щоб стати слухачем семінарських занять Вам буде необхідно заповнити та надіслати нам анкету, або зв’язатися з нами по телефону 254-41-04 або 254-51-04, E-mail:
www.btg.kiev.ua
Власник тренінгу: Агенція "Public Relations & Publicity"
Організатор тренінгу: Business Technologies Group, Ltd.
Автор курсу по темах: "Специфіка роботи прес-служби", "Організація роботи прес-служби із ЗМі" та інформаційне забезпечення установи" - Тимчук Т.
Автор курсу практичної психології по темах: "Фактори компетентності та передумови професійної ефективності співробітників прес-служб" та "Навички ефективної взаємодії зі ЗМі" - Волочай О.