Кількість відвідувачів сайту банка «Аваль» у день зросла з початку року у два рази та досягла 2,3 тис., повідомила прес-служба банку з посиланням на відділ підтримки інтернет-сайту АППБ «Аваль».
За інформацією відділу підтримки інтернет-сайту, на початку п.р. середньоденне число відвідувачів досягало 1 тис., у квітні п.р. — 1,5 тис. , у серпні п.р. — 2 тис. відвідувачів.
При цьому середнє число переглянутих у день сторінок зросло з 5,5 тис. у січні до 10 тис. сторінок у вересні (максимальна кількість переглянутих на день сторінок перевищила у вересні 17,5 тис.). Наприкінці минулого року ці показники складали 700-800 відвідувачів і 5 тис. сторінок у день.
Всього з початку поточного року на сайті банку зареєстровано близько 340 тис. унікальних відвідувачів. При цьому у січні кількість унікальних відвідувачів склала 29 тис., у лютому — 30,8 тис., у березні — понад 33 тис. відвідувачів, у серпні — 39,6 тис.
Найбільш відвідуваними розділами корпоративного сайту банку «Аваль» у серпні були:
«Прес-центр/Аваль-дайджест» (щоденна вибірка топ-новин України і світу від провідних інформаційних агентств) — 21 тис. відвідувань, «Прес-центр/Новини банку» — 18 тис., «Аваль у ЗМІ» — 8 тис., «Пошук відділень Western Union по Україні» -7 тис., «Житло у кредит» / «Он-лайн калькулятор» — 4,6 тис., «Відділення і банкомати» — 4 тис., «Платіжні картки», «Послуги по електронних каналах/ Виписка он-лайн», «Споживче кредитування» — по 3,8 тис. відвідувань.