За підтримки АУБ для банківських фахівців проведено семінар "Автоматизація паперового та електронного документообігу. Електронні архіви та автоматизація архівної справи"
Перегляди: 6417
Семінар було організовано компанією «ІнфоПлюс» (www.infoplus.ua) за підтримки Асоціації українських банків. На семінарі було, зокрема, презентовано рішення на базі платформи для організації електронних інформаційних ресурсів «SAPERION» (німецька розробка) найбільшого у Європі спеціалізованого підприємства по створенню та наповненню електронних архівів - російської компанії «ЭЛАР» (http://www.elar.ru/), а також систему електронного документообігу та електронного архівування «АСКОД» вітчизняної компанії «ІнфоПлюс», яку використовують у т.ч. «Райффайзен Банк Аваль», Укрексімбанк та НБУ.
Презентовані на семінарі рішення дозволяють суб’єктам господарської діяльності організовувати юридично значимий електронний документообіг та вести електронні архіви.
Потрібно відзначити, що в Україні для цього є чинна нормативно-правова база, яка регулює використання електронно-цифрового підпису (ЕЦП) та здійснення електронного документообігу, створено інфраструктуру відкритих ключів ЕЦП, зокрема, Центральний засвідчувальний орган та низку Центрів сертифікації ключів. У даний час НБУ завершує юридичне оформлення створення власного Засвідчувального органу, який буде здійснювати акредитацію банківських центрів сертифікації ключів ЕЦП. У подальшому, - у разі підтримки банківською спільнотою,- можливе створення єдиного центру сертифікації ключів ЕЦП для малих та середніх банків (великі банки, як правило, схильні створювати власні Центри сертифікації).
2010-02-04