Новини фінансового сектору

КОМЮНІКЕ: Зустріч міністрів фінансів та голів центральних банків G20 у Великобританії 6-7.11.2009 р.

7 листопада 2009 р.

1. Ми, міністри фінансів та голови  центральних банків G20, зустрілися у критичній точці виходу з кризи щоб представити здійснену роботу, виконання якої було покладено на нас у Пітсбурзі.

2. Економічні та фінансові умови поліпшилися після нашої координованої відповіді кризі. Проте, оздоровлення відбувається нерівномірно і залишається залежним від політичної підтримки, особливу стурбованість викликає високий рівень безробіття. Аби оздоровити глобальну економіку та фінансову систему, ми дійшли згоди щодо  здійснення підтримки оздоровлення доти, доки воно не стане  цілком певним.

3. Аби підкреслити наш новий підхід до економічного співробітництва, ми запропонували Базу G20 для  стійкого, підтримуваного та збалансованого зростання, затвердили детальний часовий графік та  ініціювали новий консультативний процес взаємного оцінювання того, чи наші політики дозволяють колективно досягнути погоджених цілей. Нам надаватимуть  допомогу у здійсненні оцінювання своїми аналізами   МВФ та Світовий Банк, а також, у разі потреби, інші міжнародні організації, такі як  FSB (Федерація Малого Бізнесу), OECD (Організація Економічного Співробітництва та Розвитку), MDBs (Багатосторонні Банки Розвитку), ILO (Міжнародна Організація  Праці), WTO (Світова Організація Торгівлі) та UNCTAD (Конференція ООН з/п Торгівлі та Розвитку). Ми погодили перелік заходів:
 - аби встановити спільну базу національних та регіональних політик, програм та проектів до кінця січня 2010 р.;
 - аби провести початкову фазу підтримуваного аналізами МВФ та Світового Банку   процесу взаємного оцінювання  колективної послідовності наших національних та регіональних політик  нашим спільним цілям, приймаючи до уваги  наші інституційні погодження у  квітні 2010 р.;
 - аби розробити корзину політичних опцій  для досягнення тих цілей, які  Лідери розглянуть на  наступному Саміті  у червні 2010 р.;  та
 - аби рафінувати наші взаємні оцінювання та розробити більш специфічні політичні рекомендації для Лідерів  на Саміт у листопаді 2010 р.

4. Нашим першим викликом у використанні Бази G20 буде перехід від  реагування на кризу до стабільнішого, більш підтримуваного та збалансованого зростання, що відповідає нашим цілям підтримки суспільних фінансів; цінової стабільності; стабільних, ефективних та еластичних фінансових систем; створення робочих місць; та зниження рівня бідності. Наразі ми продовжуватимемо надавати підтримку економіці до  досягнення   її цілковитого оздоровлення, а також розвиватимемо далі наші подальші стратегії для  управління виходом з екстраординарних макроекономічних та фінансових заходів підтримки. Ми погодилися  співпрацювати та  координувати наші дії зважаючи на будь-які негативні явища, спричинені нашими стратегіями, вдаючись до  консультацій та обміну інформацією, де це можливо. Для забезпечення довіри, наші базовані на пруденційних припущеннях плани будуть негайно і прозоро доводитися до відома. Ми погодилися запроваджувати наші плани гнучко, беручи до уваги всю нерівномірність темпу економічного оздоровлення та ринкових умов у різних країнах і регіонах, а  також складну взаємодію між політиками у різних регіонах. МВФ та ФМБ продовжуватимуть надавати нам допомогу у перегляді стратегій та їх запровадження, визначаючи регіони, де координація є особливо важливою та надаючи оцінки  колективного впливу на глобальну економіку та фінансову систему. Ми вітаємо роботу МВФ та  ФМБ стосовно розробки  принципів виходу.

5. Міжнародні Фінансові Установи (МФУ) відіграватимуть важливу роль у підтримці нашої роботи з забезпечення підтримуваного зростання, стабільності, створення робочих місць, розвитку та зниження бідності. Критичною є подальша робота зі  збільшеня їх релевантності,  швидкого реагування, ефективності та  законності. Нарешті, ми знову підтвердили своє зобов'язання:  здійснити погоджені у Пітсбурзі  представницькі та управлінські реформи і  остаточно встановити кінцеві терміни зустрічі весною  2010 р.  зі Світовим Банком та  у січні  2011 р. з  МВФ; завершити передбачені у  2008 р.  реформи щодо квот та порядку голосування; завершити  до першої половини 2010 р. перевірку Світового Банку та капіталу RDB  щоб гарантувати наявність у них  достатніх ресурсів  для забезпечення ефективних реформ; здійснити поступ  у перегляді мандату МВФ; посилити  можливості цих установ щодо  запобігання та уникнення криз у майбутньому. Ми очікуємо амбіційного поповнення Міжнародної Асоціації Розвитку (IDA) та  Африканського Фонду Розвитку для здійснення  дослідження переваг кризових можливостей IDA та роботи над Програмою Оновлення Викрадених Активів. Ми закликаємо  Міжнародну Енергетичну Асоціацію (IEA),  ОПЕК (OPEC), ОЕСР (OECD) та Світовий Банк підготувати спільний звіт для розгляду на нашій наступній зустрічі щодо енергетичних субсидій, а також  спільно з нашими міністрами з питань енергетики  підготувати на майбутній зустрічі стратегії імплементації та часові рамки,  - виходячи з наших національних обставин, -  раціоналізації та  поетапного вилучення неефективних субсидій на видобувне паливо, що заохочує марнотратне споживання, а також представити програми цільової допомоги.  Ми закликаємо відповідні установи завершити опрацювання уникнення надмірної  цінової товарної волатильності  і підтверджуємо нашу відданість опублікувати  національні дані.

6. Для подальшого зміцнення глобальної фінансової системи  ми погодилися працювати з FSB  для надання імпульсу нашій програмі реформ та забезпечення  її повного, своєчасного та послідовного виконання, а також  створення належного ігрового поля, зокрема:
- для посилення пруденційного регулювання  ми  наголошуємо на потребі у розробці  Базельським комітетом до кінця 2010 р.  сильніших стандартів для поетапного запровадження з метою  забезпечення економічного оздоровлення, які мають бути запроваджені до кінця 2012 р. Ми закликаємо  наглядові органи  забезпечити щоб банки використали, як належить, більшу частку своїх доходів для  збільшення капіталу з підтримки кредитування;
- для забезпечення того, щоб компенсаційні політики та практики підтримували фінансову стабільність та узгоджувалися зі створенням довгострокової вартості, ми зобов‘язуємося терміново запровадити у рамках наших національних  структур стандарти FSB, а також закликаємо компанії негайно втілити у життя ці  важливі компенсаційні практики. FSB розпочне оцінку виконання невідкладно і надасть звіт  з подальшими пропозиціями, як вимагається, до березня  2010 р.;
- ми підтримуємо підготовку  нового звіту МВФ/БМР/ФМБ(eng:IMF/BIS/FSB) з  оцінкою системної важливості фінансових установ, ринків та інструментів, а також  роботу FSB зі зменшення  морального ризику, якому піддаються системно важливі установи. Ми закликаємо швидко до кінця 2010 р.  розробити на міжнародному рівні  послідовні,  жорсткі та специфічні  плани та інструменти.  Ми чекаємо на обговорення на нашій наступній зустрічі дослідження МВФ щодо варіантів того, як фінансовий сектор може сприяти сплаті обтяжень, пов'язаних з урядовими втручаннями для відновлення банківської системи; та
- ми вітаємо поступ  Глобального Форуму щодо податкової прозорості та обміну інформацією, а також  можливого використання багатосторонніх інструментів. Для подальшого стримування юрисдикцій, які не хочуть співпрацювати (eng:NCJs), ми підтримуємо вже здійснений у цьому поступ та  звертаємося до Глобального Форуму, ФМБ(FSB) та ФАТФ (FATF)  завершити перегляд своїх процесів та оцінити перехід на  міжнародні стандарти. Ми звертаємося до відповідних міжнародних установ сприяти подальшому розвиткові  належних стимулів та контрзаходів відповідно до часових рамок, визначених у Пітсбурзі, у т.ч. шляхом публікації  NCJs та перегляду  можливих механізмів  для підтримки зусиль країн, що розвиваються.

7. Ми вживемо заходи для стримування загрози зміни клімату і  працюватимемо для досягнення амбіційного  результату у Копенгагені у рамках завдань, умов та принципів UNFCCC  (Базова Конвенція ООН з питань Зміни Клімату). Ми обговорили можливі варіанти фінансування  зміни клімату та визнали  необхідність суттєво і нагально збільшити масштаб та передбачуваність фінансів для втілення у життя амбіційної міжнародної угоди. Публічні фінанси можуть значно посилити суттєві приватні інвестиції. Збільшення масштабів вуглецевих ринків може залежати від  політичних структур розвинених країн та країн, що розвиваються, а також від величини зниження викидів у частині розвинених країн. Для забезпечення  фінансування необхідні скоординовані, справедливі, прозорі та ефективні домовленості. Координація підтримки здійснюваних країною планів та надання звітів про цю підтримку має забезпечуватися всіма фінансовими каналами, багатосторонніми, регіональними та  двосторонніми. Ми обговорили низку варіантів та, визнаючи, що фінанси гратимуть важливу роль у  результатах роботи у Копенгагені, ми продовжимо  роботу щодо фінансування  кліматичних змін щоб визначити варіанти (опції) фінансування та інституційні домовленості.

8.Ми дякуємо своїм Британським господарям за їх головування на цьому саміті G20 та  вітаємо Республіку Корею, яка головуватиме у 2010 р. Ми погодилися, що Франція буде головувати у  2011 р.


 
2009-11-09

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

    Адреса:
вул. Євгена Сверстюка,
15 Київ 02002 Україна


   Email :
secret@aub.org.ua


    Телефони:
+380 (44) 516-8775

Підписка на новини АУБ