Міжнародний круглий стіл «Захист прав споживачів фінансових послуг: виклики для України»
В рамках Всесвітнього дня прав споживачів Consumers International оголосила світовий девіз 2013 року: «Справедливість для споживачів без зволікань», який в українських реаліях є дуже актуальним для споживачів, особливо в сфері фінансових послуг.
Всеукраїнська федерація споживачів «ПУЛЬС» при підтримці Європейської програми Міжнародного фонду «Відродження» ініціювали проведення широкої публічної дискусії:
- Чи готові українські фінансові установи (банки, страхові компанії тощо) дослухатися до голосу споживачів і врахувати очікування мільйонів громадян України, сприяти збереженню їхньої довіри до фінансового сектору?
- Чи враховані уроки минулої кризи 2008-2009 років, коли численні банки, кредитні спілки, страхові організації України знехтували законними правами споживачів, посіяли зневіру до своєї політики серед клієнтів, у тому числі через зміни умов договорів в односторонньому порядку та обмеження доступу громадян до своїх коштів?
- Чи вдасться, слідуючи Європейському вибору України, продемонструвати міжнародній спільноті, що держава здатна захистити своїх громадян відповідно до гарантій Конституції та Закону України «Про захист прав споживачів»?
13 березня 2013 року об 11.00 у приміщенні Київського національного торговельно-економічного університету (м. Київ, вул. Кіото 21, корпус Д, конференц-зал Д-221) відбудеться Міжнародний круглий стіл «Захист прав споживачів фінансових послуг: виклики для України».
Серед учасників - представники КМУ та ВРУ, Світового банку, Агентства США з міжнародного розвитку, провідні спеціалісти та експерти з питань розвитку фінансових ринків, освітяни, науковці, громадські діячі; організація заходу – спільно з Київським національним торговельно-економічним університетом.
Прийнявши Стратегію реформування системи захисту прав споживачів на ринках фінансових послуг на 2012-2017 роки, Уряд України визнав: «Баланс прав та обов'язків фінансових установ і споживачів фінансових послуг постійно порушується». Як можна відновити цей баланс? Хто має стати рушійною силою реформи? Чи стане в пригоді світовий досвід: типові договори для найбільш масових фінансових послуг, запровадження інституту фінансового омбудсмена тощо? Зрештою, найбільш важливе питання – як можна прискорити реформу ЗПС фінансових послуг, аби втілити в життя девіз цьогорічного Дня прав споживачів?
Результати круглого столу будуть висвітлюватись у засобах масової інформації та через Інтернет-ресурси організаторів заходу і доведені до всіх зацікавлених сторін.
Початок реєстрації учасників – 13.03.2013 о 10.00.
Підтвердження участі: 097-3574854, 044-5314826/27,