Новини фінансового сектору

ФІДОБАНК запустив першу хвилю своєї іміджевої кампанії

З початку січня стартувала промо-кампанія TransparentCard, яка зроблена у вигляді унікальної гри — «Хочeш таку ж прозору картку?». Її учасники мають можливість отримати прозору платіжну картку, що є однією з перших в Україні з подібним дизайном.
Щоб долучитись до гри, необхідно зайти на промо-сайт card.fidobank.ua і зареєструватись за допомогою форми реєстрації або через одну з соціальних мереж Facebook, ВКонтакте, Однокласники. Після авторизації учасник має запросити п’ять друзів електронною поштою або через Facebook, щоб з їх допомогою «відтерти» карточку від інею. Тільки коли всі друзі «відітруть» по частині картки, учасник має можливість отримати реальну прозору картку від ФІДОБАНКу.
Кожен з його друзів може замовити собі таку ж банківську картку, пройшовши аналогічну процедуру.
«Навіть попередні результати перевершили всі очікування, — коментує Леся Дубова, Директор з маркетингових комунікацій ПУАТ «ФІДОБАНК». — Більше 110 тисяч користувачів вже відвідали сторінку акції, в результаті, 4,7 тисячі учасників стануть першими володарями ексклюзивної прозорої картки від ФІДОБАНКу. До кінця промо-кампанії, яка завершиться в січні, їх кількість ще більше зросте.
Ця промо-кампанія проводиться в рамках комплексної іміджевої кампанії ФІДОБАНКу, мета якої — пояснити клієнтам, хто ми і задля чого працюємо на ринку. Вся іміджева кампанія триватиме протягом першого півріччя 2013 р. Під час неї ФІДОБАНК проведе п’ять хвиль Інтернет-розміщень, використовуючи цікаві, динамічні й креативні ідеї, завдання яких — спонукати потенційних клієнтів до дій. Креативні програми вже розроблені і мають свої назви: TransparentCard, MoneyKarma, BestBank, MoneyTime, Innovating».
Крім цього, планується, що залучення на першому етапі кампанії користувачів соціальних мереж сприятиме активному просуванню щойно створеної сторінки ФІДОБАНКу у Facebook.

Довідкова інформація:
ПУАТ «ФІДОБАНК» (www.fidobank.ua). Заснований у жовтні 1991 року (до 2004 року банк «Ажіо», потім СЕБ Банк). Після того, як в червні 2012 року СЕБ Банк викупила група компаній, власником яких є Олександр Адаріч, він змінив назву на ФІДОБАНК. У грудні цими ж компаніями був куплений Ерсте Банк, який в 2013 році планується приєднати до ФІДОБАНКу.
ФІДОБАНК надає весь спектр банківських послуг для фізичних і юридичних осіб. На 01.12.2012 р. капітал Банку склав 550,8 млн. грн., активи — 3670,7 млн. грн., кошти на строкових рахунках клієнтів — 712,1 млн. грн., кредитний портфель — 1324 млн. грн., фінансовий результат — 34,8 млн. грн. До мережі банку належить 59 відділень, які обслуговують 384 корпоративних клієнта і 130 728 роздрібних клієнтів (враховуючи МСБ).


Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

    Адреса:
вул. Євгена Сверстюка,
15 Київ 02002 Україна


   Email :
secret@aub.org.ua


    Телефони:
+380 (44) 516-8775

Підписка на новини АУБ