БАНК КРЕДИТ ДНІПРО ввів в експлуатацію власний Контакт-центр
З 26 грудня 2012 р. введений в дослідно-промислову експлуатацію власний Контакт-центр Банку, який надаватиме по телефону довідкову і консультаційну інформацію по всіх продуктах і аспектах діяльності БАНКУ КРЕДИТ ДНІПРО фізичним і юридичним особам.
«Якщо раніше клієнти користувалися послугами аутсорсингового контакт-центру і лише підтримка користувачів платіжних карт здійснювалася нашими силами, то тепер на всі питання про банк і його продукти клієнтам нададуть відповідь оператори власного Контакт-центру Банка, — розповідає начальник Управління організаційного розвитку ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Тетяна Лускало, — Ми впевнені, що організація єдиної точки зосередження інформації про побажання і пріоритети наших клієнтів надалі виведе наш Банк на новий, вищий якісний рівень обслуговування».
Контакт-центр дозволяє клієнтам за телефоном 0 800 507 700 отримувати інформацію щодо основних напрямів діяльності банку, послугах, що надаються, порядку роботи із зверненнями. Його оператори допоможуть знайти відповідь на індивідуальні питання і вирішити будь-які виникаючі проблеми. Основні завдання створення власного Контакт-центру в БАНКУ КРЕДИТ ДНІПРО — централізація і підвищення якості обробки телефонних запитів і звернень клієнтів, зміцнення іміджу клієнтоорієнтірованної фінустанови, підвищення рівня знань клієнтів про банк і його продукти.
Про БАНК КРЕДИТ ДНІПРО
ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» — універсальний банк, заснований в 1993 р. Відповідно до класифікації НБУ, БАНК КРЕДИТ ДНІПРО входить до групи крупних банків. Згідно рейтингів ЗМІ, БАНК КРЕДИТ ДНІПРО увійшов до десяти найбільш надійних банківських установ країни, до ТОП-5 вітчизняних банків за рівнем довіри громадян та ТОП-10 за рівнем надійності вкладів населення. Регіональна мережа банку налічує більш ніж 90 відділень.