Новини фінансового сектору

Корпоративні проекти банку «Хрещатик» знову у лідерах

Нову реальність комунікацій було нещодавно презентовано на VII бізнес-форумі “Інноваційні маркетингові комунікації. Тренди’2013”, який традиційно відбувся під патронатом Асоціації корпоративних медіа України. У рамках форуму, крім майстер-класів, “круглих столів”, презентацій, відбулася церемонія нагородження чергового Всеукраїнського конкурсу “Краще корпоративне медіа України’2012”. За звання кращих і символічну зірку у 14 номінаціях змагалися 128 проектів з різних сфер економіки. 
Банк “Хрещатик” вже вкотре здивував поважне журі інтегрованим підходом до соціального проекту, заміксованого у традиційні формати Річного звіту банку за 2011 р. і корпоративний календар на 2012 р. Натомість таке вирішення основних корпоративних презентаційних матеріалів банку було високо оцінено фахівцями — серед представників фінансового сектора “Хрещатик” посів перше місце за номінаціями “Корпоративний річний звіт” і “Корпоративний календар”.
“Родзинкою” нинішнього конкурсу стала номінація, яка вперше з’явилася серед переможних категорій — “Банківська платіжна картка”, де цей фінансовий інструмент оцінювали як дизайнерський твір. Банк “Хрещатик” тут виборов Гран-Прі за картку VISA Gold, а також 2-е місце за картку VISA Infinite. Крім того, ціла серія “хрещатицьких” карток відзначено спеціальними номінаціями: картка "Крок у життя" — "За формування гідних ціннісних орієнтирів у корпоративних комунікаціях", картка “Діти передусім!” —"За сміливий експеримент", картка VISA жіноча — "За естетичність, елегантність і внесок у формування творчої складової банку-лідера".
 “Раніше зв’язки з громадськістю у будь-якій компанії вважалися налагодженими, коли характеризувалися гарними інформаційними привидами і добрими відносинами із засобами масової інформації, — зауважує Тетяна Зарембо, начальник управління зв’язків з громадськістю і ЗМІ банку, — проте сьогодні цього недостатньо. Наразі потрібно вміти створювати цільну систему контентів і комунікацій, яка має складатися з мікс-носіїв інформації для тих цільових аудиторій, які охоплює своєю діяльністю компанія. Серед них, на мій погляд, майбутнє саме за корпоративними медіа — друкованими, телекомунікаційними, електронними (сайт, сторінки у соціальних мережах, аккаунти на форумах, краудсорсингові представництва тощо), за допомогою яких компанія може вести ефективний діалог зі своїм споживачем, і бажано за схемою 24/7”.


Довідково:
Публічне акціонерне товариство Комерційний банк “Хрещатик” зареєстровано у травні 1993 року. Здійснює свою діяльність відповідно до Статуту банку, чинного законодавства України та має повну ліцензію НБУ № 158 від 11.10.11 на проведення банківських операцій на внутрішньому і міжнародному фінансових ринках. Аудиторську перевірку фінансової діяльності банку за світовими стандартами здійснюють міжнародні аудиторські фірми, зокрема PricewaterhouseCoopers.
Має найвищий рівень надійності uа.1 за версією незалежного рейтингового агентства «Стандарт-Рейтинг» та високий рівень надійності збереження вкладів, підтверджений національним агентством «Кредит-Рейтинг», входить до числа 15 найбезпечніших банків та до трійки лідерів серед найбільш стабільних банків, за версією щотижневика «Контракти», посідає 6-е місце у ренкінгу найпрозоріших банків держави, за версією вітчизняної РА «Кредит-Рейтинг». Переможець Всеукраїнського конкурсу «Банк, якому довіряють’2011» та ІІІ Всеукраїнського конкурсу «Банк року’2011», переможець конкурсу Ukrainian Banker Awards’2011 у номінації «Найбільш соціально орієнтований банк., Посідає 10-е місце серед найдинамічніших українських банків, за рейтингом "ГVардія динамічних банків'2011" видавничого дому "Галицькі контракти».
Основні фінансові показники станом на 01 листопада 2012 р.: чисті активи — 9 млрд грн, кредитно-інвестиційний портфель – 6 млрд грн, балансовий капітал— 652 млн грн, депозити юридичних осіб — 2,04 млрд грн, депозити фізичних осіб — 3,1 млрд грн.
Мережа установ банку станом на 16.11.12 дорівнювала 145.


Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

    Адреса:
вул. Євгена Сверстюка,
15 Київ 02002 Україна


   Email :
secret@aub.org.ua


    Телефони:
+380 (44) 516-8775

Підписка на новини АУБ