Термінали «Банку Національний кредит» змінюють кольори
ПАТ «Банк Національний кредит» розпочав роботу з ребрендінгу власної мережі платіжних терміналів. Так, у вівторок 12 червня почалася стадія «польового» тестування оновленого інтерфейсу термінального програмного забезпечення. На обраних терміналах мережі почав працювати новий користувальницький інтерфейс.
«При створенні нової версії ми врахували дуже багато думок користувачів, фахівців, вивчили досвід українських та міжнародних компаній і створили зовсім нову оболонку. Так, повністю змінено принцип каталогізації сервісів, розміщення керуючих елементів та кнопок, а також переглянуто дизайн. Графічно оновлений інтерфейс побудований на кольоровій гамі бренду «Банк Національний кредит». Особливу увагу я хотів би приділити швидкості роботи інтерфейсу. Так, нам вдалося істотно скоротити час відгуку процесінгу на дії користувачів, що робить його одним із найбільш маловимогливих до технічної оснащеності терміналів процесінгом на ринку», – повідомив директор Департаменту організації термінального бізнесу ПАТ «Банк Національний кредит» Дмитро Гриша.
Після бета-тестування, яке триватиме приблизно три-чотири тижні, оновлений користувальницький інтерфейс буде завантажений на все терміналу Банку та автомати, підключені до процесінгу ПАТ «Банк Національний кредит» і стане доступний для всіх користувачів України.
Також найближчим часом почнеться другий етап ребрендінгу, який торкнеться зовнішнього вигляду самих терміналів. Звичний українцям знак «ё», що символізував процесінг «Платёжка», поступиться місцем яскравим кольорам логотипу «Банку Національний кредит».