Клієнти високо оцінили рівень обслуговування і якість послуг Кредитпромбанку
Кредитпромбанк увійшов до першої п'ятірки кращих фінансових інститутів України за рівнем клієнтського обслуговування та якості послуг у 2011 році. Про це свідчать підсумки «Народного рейтингу» - опитування громадської думки, проведеного порталом Banki.ua.
Рейтинг банків розраховується за кількістю позитивних і негативних відгуків відвідувачів порталу. З моменту створення у вересні 2011 року «Народного рейтингу» своїми враженнями про роботу банків поділилися кілька сотень людей.
«Клієнт – головна цінність банку. Персональний підхід до кожного клієнта й увага до його індивідуальних фінансових запитів є основою нашої політики. Ми прогнозуємо очікування і регулярно аналізуємо потреби клієнтів, з метою оптимізації набору наших послуг, що надаються», - зазначає заступник Голови Правління Кредитпромбанку Алла Шульга. -«Ми дякуємо всім клієнтам, які залишили відгуки про наш банк. Ваша увага допоможе зробити роботу банку більш злагодженою і якісною, а сервіс - комфортнішим».
Публічне акціонерне товариство «Кредитпромбанк» - стабільний універсальний комерційний банк, представлений на фінансовому ринку України з 1997 року. Згідно з розподілом НБУ він входить до групи великих банків країни (ліцензія НБУ № 174 від 07.10.2011).
Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, представників малого та середнього бізнесу, а його клієнтська база нараховує близько 400 тисяч фізичних і понад 18 тисяч юридичних осіб. Станом на 01 лютого 2012 року регіональна мережа філій і відділень Кредитпромбанку об'єднує 185 точок продажу.