У 5 разів збільшилася сума зовнішніх надходжень у НАДРА БАНК від клієнтів корпоративного бізнесу
Обрана НАДРА БАНКОМ стратегія розвитку співпраці з клієнтами корпоративного бізнесу позитивно позначилася на фінансовій діяльності банку в 2011 році. Так, упродовж 2011 року обсяг зовнішніх надходжень від корпоративних клієнтів НАДРА БАНКУ в порівнянні з попереднім роком зріс у 5 разів. При цьому залишки на поточних і депозитних рахунках за цей період збільшилися більш ніж удвічі. Кредитний портфель клієнтів корпоративного бізнесу зріс за рік на 18% у порівнянні з 2010 роком.
«Одна з основних конкурентних переваг НАДРА БАНКУ в роботі з корпоративними клієнтами - персоналізований підхід, - розповідає Тетяна Кононова, директор з корпоративного бізнесу. - Це не тільки індивідуальне обслуговування при проведенні будь-яких фінансових операцій клієнта, а й гнучкі умови по ціноутворенню, адаптація банківських продуктів та пропозицій під клієнта з урахуванням специфіки її діяльності».
Нагадаємо, що в 2011 році на обслуговування в НАДРА БАНК прийшло 883 компанії корпоративного бізнесу.