Якість активів стає ключовим пріоритетом стратегії розвитку Кредитпромбанку
У результаті щорічного розподілу НБУ Кредитпромбанк увійшов до групи великих вітчизняних фінансових інститутів з активами до 15 млрд. грн. «Це стало закономірним наслідком нашої довгострокової стратегії, що передбачає насамперед підвищення якості активів, а не збільшення їхнього розміру. Топ-менеджмент Кредитпромбанку зробив необхідні висновки з кризи, і наразі темпи зростання основних фінансових показників уже не є визначальними факторами розвитку фінустанови. У 2011-му році банк значно скоротив портфель токсичних активів і водночас нарощував обсяг високоліквідних», - зазначає заступник Голови Правління Кредитпромбанку Алла Шульга.
Саме з метою забезпечення фінансової стійкості й покращення якості активів Кредитпромбанк у 2011 році здійснив дорезервування на суму близько 800 млн. грн. Це страхує банк від непередбачених втрат, а наших клієнтів - від можливих ризиків. Крім того, це дає можливість банку чітко планувати і послідовно розширювати присутність на ринку.
Разом з тим, у 2011 році статутний капітал банку збільшився майже на 45% і наразі становить понад 2,6 млрд. грн. Додаткова капіталізація істотно поліпшила показник співвідношення капіталу Кредитпромбанку до його активів.
За підсумками дев'яти місяців 2011 року рейтингове агентство «Експерт-Рейтинг» підтвердило кредитний рейтинг Кредитпромбанку на рівні uaBBB за національною шкалою. Банк з такою рейтинговою оцінкою характеризується достатньою кредитоспроможністю з позитивним прогнозом.
Відповідно до класифікації НБУ Кредитпромбанк входить до ТОП-20 найбільших фінансових інститутів країни, є системним, універсальним, надійним банком, що користується високою довірою клієнтів.
Публічне акціонерне товариство «Кредитпромбанк» - стабільний універсальний комерційний банк, представлений на фінансовому ринку України з 1997 року. Згідно з розподілом НБУ він входить до групи великих банків країни (ліцензія НБУ № 174 від 07.10.2011).
Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, представників малого та середнього бізнесу, а його клієнтська база нараховує близько 400 тисяч фізичних і понад 18 тисяч юридичних осіб. Станом на 01 січня 2012 року регіональна мережа філій і відділень Кредитпромбанку об'єднує 185 точок продажу.