Укргазбанк продемонстрував високу якість обслуговування
Клуб керівників колл-центрів Hot Skills на чолі з Експертною Радою з питань діяльності галузі колл-центрів провели дослідження якості телефонного обслуговування провідних українських банків. Укргазбанк, за підсумками дослідження, увійшов до п’ятірки лідерів, продемонструвавши високий рівень телефонного сервісу.
Для визначення кращих були відібрані 25 найбільших представників банківської сфери. До кожного банку було здійснено три дзвінки російською та українською мовами. За основу розмови було взято одне з найбільш розповсюджених питань про платіжні картки. Далі слідували додаткові питання і обов’язкове, за умовами дослідження, заперечення оператору. За правилами спілкування консультанту необхідно не тільки грамотно надавати інформацію, а й вміти відповідати на заперечення клієнта.
Оператори колл-центру Укргазбанку продемонстрували високий рівень підготовки, забезпечивши фінансовій установі 4 місце в рейтингу.
З методикою дослідження можна ознайомитися на сайті: www.hotskills.com.ua