У системі Інтернет-банкінгу VAB Банку впроваджено новий сервіс з оплати рахунків та послуг сервісних компаній
VAB Банк впровадив нову послугу для користувачів системи Інтернет-банкінгу, що дозволить клієнтам банку – власникам платіжних карток оплачувати рахунки за комунальні послуги, послуги стаціонарного та мобільного зв'язку, телебачення, послуги Інтернет-провайдерів та інших компаній.
«Зручність послуги у тому, що відтепер усі свої поточні платежі клієнт може оплатити без будь-яких комісій і в зручному для нього режимі, не витрачаючи час на відвідування банку. Достатньо мати доступ до Інтернету. Крім того, такі платежі обробляються протягом доби, що дозволяє клієнту дотримуватися встановленого графіка комунальних оплат і уникнути ризику прострочення платежів», – розповідає Юлія Морозова, директор департаменту розвитку карткового бізнесу VAB Банку.
На сьогодні для оплати доступні послуги операторів мобільного зв'язку МТС-Україна та life:), а також компанії «Воля ТВ/Інтернет» (м. Київ). Найближчим часом перелік компаній у системі пропонованого сервісу суттєво розшириться.
«VAB Банк активно працює у напрямку наповнення бази компаній, рахунки і послуги яких будуть доступними для оплати в Інтернет-банкінгу», – підтверджує експерт.
Раніше, 1 березня 2011 року, VAB Банк впровадив нову систему дистанційного обслуговування клієнтів – Інтернет-банкінг, у якій клієнти отримують доступ до розширеного переліку сервісів від VAB Банку. Вони можуть відкривати рахунки, переказувати кошти як усередині банку, так і за його межі, розміщувати та поповнювати депозити, погашати кредитну заборгованість та чимало іншого. Всі операції в системі Інтернет-банкінгу можна здійснювати в будь-який час доби і з будь-якого куточка світу, де є доступ до мережі Інтернет.
«Людина, яка живе у швидкозмінних ринкових умовах, цінує насамперед комфорт та власний час. А задовольнити ці очікування можуть лише ті банки, що стежать за розвитком інноваційних рішень та використовують широкі можливості сучасних технологій у своїй повсякденній роботі. Це дозволяє результативно поглиблювати сервісну складову фінансових послуг не лише для сучасного споживача, а й виховувати, розвивати свою цільову аудиторію на майбутнє, закладаючи високий потенціал лояльності до банку з боку нового покоління вже сьогодні. Адже незабаром у системну базу банківського сектора увійдуть клієнти, які виховані на інноваціях та генерують зовсім нові запити до обслуговування, активно змінюють формат сервісів, для яких Інтернет і забезпечувані ним можливості швидкодії глибоко інтегровані в їхні ДНК. Ось що визначатиме шкалу пріоритетів та очікувань такого клієнта. А це означає, що наш сервіс «VAB 24» і можливості нашого Інтернет-банкінгу – складові, затребуваність яких лише зростатиме у довгому періоді», – підсумовує Антон Шаперенков, заступник Голови Правління, директор із роздрібного бізнесу VAB Банку.
Довiдкова iнформацiя
На фінансовому ринку країни Всеукраїнський Акціонерний Банк (VAB Банк) працює з 1992 року і, згідно з даними НБУ, входить до групи великих фінансових установ. Станом на 01.10.2011 р. регулятивний капітал Банку склав 1,353 млрд грн, обсяг чистих активів – 8,7 млрд грн. VAB Банк є учасником об'єднаної банкоматної мережі «АТМоСфера», що нараховує понад 3900 банкоматів по Україні.