Персоніфікований підхід НАДРА БАНКУ сприяє співпраці з клієнтами малого та середнього бізнесу
У жовтні поточного року ще 400 клієнтів малого та середнього бізнесу активізували свою фінансову діяльність через НАДРА БАНК. Унаслідок цього обсяг депозитних коштів від підприємців зріс за минулий місяць на 80%, а кількість оформлених у НАДРА БАНКУ корпоративних карток збільшилася на 20,7%.
«Персоніфікований підхід у роботі з клієнтами малого та середнього бізнесу - одна з основних конкурентних переваг НАДРА БАНКУ, - розповідає Олександр Чумак, директор департаменту малого та середнього бізнесу НАДРА БАНКУ. - Зокрема, в політиці ціноутворення ми використовуємо гнучкий підхід з урахуванням потреб і побажань клієнтів».