Купуючи платіжні картки MasterCard Selective, більшість клієнтів хочуть отримати пакет преференцій класу Platinum, зазначають експерти VAB Банку
Купуючи платіжні картки MasterCard Selective, більшість клієнтів хочуть отримати пакет преференцій класу Platinum – до такого висновку дійшли експерти після підбиття підсумків акції «Вишукані прикраси від MasterCard Selective та VAB», що проходила у VAB Банку з 1 квітня по 30 вересня 2011 року.
Акція відбувалася у два етапи по три місяці кожен. На кожному етапі враховувалася загальна сума безготівкових операцій за картками MasterCard Selective у торговельно-сервісній мережі як в Україні, так і за кордоном. За підсумками кожного періоду за базами даних учасників, які дотрималися вимог щодо сум розрахунків, шляхом розіграшу визначили переможців, котрим банк вручив сертифікати на купівлю прикрас у ювелірному домі Zarina на 2,5 тис. грн та 5 тис. грн відповідно – залежно від суми оплачених покупок та класу самої картки. Після закінчення акції для кожного класу карток MasterCard Selective серед учасників розіграли також ще по одному сертифікату – на придбання прикрас від Tiffany: для Gold – на 5 тис. грн і для Platinum – на 10 тис. грн. Усього під час акції банк розіграв і вручив щасливим переможцям 6 сертифікатів на придбання вишуканих прикрас.
Підбиваючи підсумки, експерти зазначили, що продаж платіжних карток MasterCard Selective від VAB Банку збільшився у другому етапі проведення акції порівняно з першим на 40%. При цьому обсяги реалізації карток класу Platinum зросли на 63%, тоді як за картками класу Gold – на 32%.
«Той факт, що купуючи картки MasterCard Selective, клієнти майже удвічі частіше оформлюють картку класу Platinum, нас загалом не дивує, оскільки сам проект МasterCard Selective розрахований насамперед на людей зі статусом. А ця категорія клієнтів, проявляючи інтерес до нової пропозиції банку, оцінює насамперед максимум преференцій, який вона може отримати», – пояснює Юлія Морозова, директор Департаменту розвитку карткового бізнесу VAB Банку.
Серед інших тенденцій Юлія Морозова відзначила збільшення середньої суми платежів за карткою MasterCard Selective на 60%, а також зростання обсягу безготівкових розрахунків більш ніж утричі в другому періоді. При цьому картками класу Gold клієнти розраховувалися у 6 разів частіше, ніж у першому періоді.
«Ближче до зимових свят ми очікуємо ще більшого обороту за картками MasterCard Selective. Наближається сезон відпусток, а відтак і сезон активних покупок. Клієнти, які вже переконалися у тому, яка насичена програма бонусної підтримки від світових відомих брендів додається до основного функціоналу карток класу преміум, обов'язково скористаються новими пропозиціями від партнерів. Окрім того, цей ексклюзивний картковий продукт уже зайняв на ринку особливу нішу і завдяки позитивним відгуками підтримує постійний інтерес до наповнення і можливостей MasterCard Selective», – резюмує експерт.
Більш детальну інформацію про картки MasterCard Selective розміщено на сайті.
Довiдкова iнформацiя
На фінансовому ринку країни Всеукраїнський Акціонерний Банк (VAB Банк) працює з 1992 року і, згідно з даними НБУ, входить до групи великих фінансових установ. Станом на 01.07.2011 р. регулятивний капітал Банку склав 869,7 млн грн, обсяг чистих активів – 7,74 млрд грн. VAB Банк є учасником об'єднаної банкоматної мережі «АТМоСфера», що нараховує понад 3900 банкоматів по Україні.