Новини фінансового сектору

Контакт-центр Ощадбанку розширює перелік послуг

oschadbank.jpgУ  Контакт-центрі Ощадбанку розпочала роботу Лінія підтримки держателів платіжних карток.
Відтепер, зателефонувавши до Контакт-центру, кожний клієнт банку, який має платіжну картку, зможе отримати інформацію щодо руху коштів за картковим рахунком, заблокувати чи розблокувати платіжну картку, перевірити, чи працює той чи інший банкомат Ощадбанку, та отримати консультаційну допомогу в разі виникнення будь-яких питань при користуванні платіжними картками. З метою дотримання заходів безпеки при зверненні клієнта обов’язково проводиться його ідентифікація. Консультанти Контакт-центру також допоможуть зорієнтуватися у переліку додаткових послуг (SMS-банкінг,  кредитні ліміти за платіжними картками тощо).
Начальник Контакт-центру Ощадбанку Анна Старик повідомила: „Ми розуміємо, наскільки важливо для наших клієнтів знати, що в будь-який час вони можуть зв’язатися зі своїм Банком і отримати консультаційну допомогу. Ми працюємо в цілодобовому режимі. Кожний запит, отриманий по телефону або електронною поштою, фіксується і зберігається у CRM-системі з поміткою, який саме працівник відповідальний за нього. Наш Контакт-центр має необхідні технічні засоби і кваліфікований персонал, щоб забезпечити високий рівень доступності комунікацій. Про це свідчать і показники роботи Контакт-центру - на сьогодні середній час очікування в черзі не перевищує 15 секунд. Для прискорення з’єднання з консультантом необхідно попередньо ознайомитись із режимом роботи Системи автоматичної взаємодії і після привітання швидко вибрати потрібний пункт. Це допоможе зекономити час на прослуховуванні повідомлень Системи».
Довідка. Контакт-центр Ощадбанку -  централізований високотехнологічний підрозділ Банку, що відповідає за дистанційну (засобами телефонного зв’язку/електронної пошти)  взаємодію з клієнтами.
Контактна інформація: Номери телефону Контакт-Центру 0-800-210-800 (безкоштовно по території України зі стаціонарних телефонів) та +38-044-363-01-33. З Інтернет-сторінкою Контакт-центру можна ознайомитись:
 http://www.oschadnybank.com/ua/contacts/contacts_cenrt.html.php

АТ „Ощадбанк”
Публічне акціонерне товариство „Державний ощадний банк України” – один із найбільших фінансових інститутів української держави, що має найрозгалуженішу мережу установ.  Це єдиний в Україні банк, що має закріплену законом державну гарантію повного збереження грошових коштів та інших цінностей громадян, довірених банку. Перше місце в рейтингу надійності українських банків за результатами  роботи у I кварталі 2011 року за версією РА „Стандарт-Рейтинг”. Переможець ІІ Всеукраїнського конкурсу „Банк, якому довіряють – 2011” за версією журналу „Банкиръ”  у номінації  „Банк – лідер з надійності депозитів фізичних осіб”. Лідер  „Рейтингу надійності найбільших банків за підсумками першого півріччя 2011 року” за версією журналу „Деньги” (2011 р.).
Основні показники банку станом на 01.09.2011 р.: власний капітал - 17,5 млрд. грн.; обсяг кредитного портфеля – 61,6 млрд. грн.;  фінансовий результат – 336,0 млн. грн.

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

    Адреса:
вул. Євгена Сверстюка,
15 Київ 02002 Україна


   Email :
secret@aub.org.ua


    Телефони:
+380 (44) 516-8775

Підписка на новини АУБ