Тетяна Кононова: «З початком бізнес-сезону продукти НАДРА БАНКУ стали більш затребуваними у клієнтів – юридичних осіб»
Обрана НАДРА БАНКОМ стратегія розвитку співпраці з клієнтами - юридичними особами позитивно відбивається на динаміці фінансової діяльності банку. Так, у вересні 2011 року, в порівнянні з червнем, обсяг надходжень від клієнтів малого та середнього бізнесу зріс на 40%, від корпоративних клієнтів - на 37,4%. «Позитивна динаміка надходжень від клієнтів - юридичних осіб у вересні - це закономірний результат активної та цілеспрямованої роботи банку впродовж усього літнього періоду, - розповідає Тетяна Кононова, директор з корпоративного бізнесу НАДРА БАНКУ. - В традиційно відпускний сезон ми розробили кілька банківських пропозицій для клієнтів. Зокрема, рахунок із спеціальним режимом функціонування - «Бізнес-Дохід». З початком бізнес-сезону продукти НАДРА БАНКУ стали більш затребуваними у клієнтів – юридичних осіб. Про це свідчить динаміка залучення корпоративних клієнтів: клієнтська база у вересні збільшилася на 78 компаній. Наразі ми готуємо нову пропозицію, що дозволить підвищити ефективність бізнесу корпоративних клієнтів. Клієнти зможуть скористатися нею вже найближчим часом».