Контакт-центр VAB Банку: понад 30% звернень клієнтів обслуговується за допомогою Телебанкінгу
На початку першого півріччя 2011 року Контакт-центр VAB Банку істотно розширив перелік своїх послуг - почала працювати система Телебанкінгу, за допомогою якої клієнти можуть виконувати ряд операцій з платіжними картками, організовано процес обробки он-лайн заявок на отримання кредитів та запущена підтримка користувачів системи Інтернет-банкінгу.
«Надання виключно високоякісного сервісу на ринку банківських послуг – один з пріоритетів для VAB Банку. Тому наше основне завдання – постійно знаходитися на зв'язку з нашими клієнтами 24 години на добу, і у будь-який час максимально швидко і якісно реагувати на запити споживачів, - розповідає начальник Контакт-центра VAB Банку Олена Дмітрієва. – Відповідно, можливості Контакт-центра, якому в серпні виконалося 6 років, поступово розширюються і дуже швидко стають популярними серед наших клієнтів. Вже сьогодні самостійно обслуговуються за допомогою інтерактивного голосового меню системи Телебанкінг понад 30% наших клієнтів».
До того ж впровадження нових технологій, які дозволяють вдосконалювати та підвищувати швидкість і якість роботи з запитами Контакт-центра, завжди популярне серед клієнтів банку, - вважає експерт.
Докладніша інформація розміщена на сайті VAB Банку www.vab.ua
Довiдкова iнформацiя
На фінансовому ринку країни Всеукраїнський Акціонерний Банк (VAB Банк) працює з 1992 року і, згідно з даними НБУ, входить до групи великих фінансових установ. Станом на 01.07.2011 р. регулятивний капітал Банку склав 869,7 млн грн, обсяг чистих активів – 7,74 млрд грн. VAB Банк є учасником об'єднаної банкоматної мережі «АТМоСфера», що нараховує понад 3900 банкоматів по Україні.