«Ельдорадо», «Альфа-Банк» і «VISA» представили спільний продукт – «Прибуткову картку з кредитом».
4 липня 2011 в інформагентстві УНІАН відбулася спільна прес-конференція «Ельдорадо», «Альфа-Банк» і «VISA» на тему «Перспективи і тенденції споживчого кредитування в Україні: вихід на ринок платіжної картки нового типу».
У прес-конференції, яка викликала великий інтерес ЗМІ, взяли участь директор блоку споживчого кредитування «Альфа-Банк» Марина Дутлова, директор департаменту продуктів для фізичних осіб «Альфа-Банк» Катерина Вінницька, маркетинг-директор «Ельдорадо» Антон Василевський і глава представництва Visa в Україні Світлана Георбелідзе.
У ході прес-конференції були представлені перші підсумки функціонування на українському ринку ко-брендової карти Visa, що працює за кредитною схемою – спільного продукту «Альфа-Банку» і компанії «Ельдорадо», що отримав назву «Прибуткова картка з кредитом». Крім того, експерти прокоментували ситуацію на українському ринку споживчого кредитування, і – зокрема – у сфері споживчої електроніки і побутової техніки.
Відкриваючи прес-конференцію, експерти відзначили унікальність даного проекту для України. Вони підкреслили, що продукт поєднує досвід трьох великих і відомих компаній. Також було зазначено, що випуск такої платіжної ко-бренд карти – рішення, вигідне і компаніям, і споживачам. Опитування свідчать: 60% власників платіжних карт стверджують, що ко-бренд карти більш вигідні та зручні, ніж звичайні, оскільки в них включені програми лояльності.
Представник «Альфа-Банк» К. Вінницька більш детально зупинилася на особливостях «Прибуткової картки з кредитом». «Ця спільна карта об'єднує найбільш привабливі характеристики, які можуть забезпечити банк і ритейл-мережа. Не змінюючи свого стилю життя, користуючись нашою картою, як звичайною платіжною карткою, споживач отримує на спеціальний бонусний рахунок гроші – відсоток від кожної покупки – які можна витратити на свій розсуд в мережі «Ельдорадо». Крім того, картка надає доступ до відновлюваної кредитної лінії «Альфа-Банку»: кредит з лімітом від 2 до 20 тис. грн. можна оформити в будь-якому магазині мережі «Ельдорадо», або у відділеннях «Альфа-Банку» за 15-20 хвилин. Для цього знадобиться лише паспорт та ІПН, довідка про доходи не вимагається. І, звичайно, як справжня кредитна карта, наша карта має безвідсотковий період кредитування покупок на термін до 45 днів».
Детальніше про процедуру нарахування бонусів на спеціальний рахунок карти розповів А. Василевський: «Оплачуючи свої покупки в будь-якому місці за допомогою «Прибуткової картки з кредитом», споживач обов'язково отримує на бонусний рахунок 1% від суми покупки. Розплачуючись у магазинах мережі «Ельдорадо», власник картки отримує мінімум 4,3%, а в деяких акційних випадках – до 50% від суми покупки. Наприклад, наш клієнт купує в «Ельдорадо» холодильник за 4000 гривень і розплачується карткою «Прибуткова картка з кредитом». Припустимо, діє акція, за якою споживач отримує на свій бонусний рахунок 20% від вартості товару – а це 800 гривень. Таким чином, на цю суму покупець може вибрати будь-який товар у мережі «Ельдорадо» на додачу до свого холодильника, або – накопичувати суму на бонусному рахунку для отримання більш дорогих товарів».
Коментуючи перші підсумки функціонування карти на ринку споживчого кредитування, М. Дутлова повідомила, що реалізація даного спільного проекту почалася 18 квітня, причому запуск був здійснений в рекордні терміни – всього за 78 днів.
Крім того, М. Дутлова повідомила, що при реалізації даного проекту використовувався досвід схожих ко-бренд проектів, реалізованих російським «Альфа-Банком». Але при порівнянні, проект в Україні (принаймні на етапі запуску) виявився в 2 рази більш успішним, ніж у Росії.
Компанії-партнери повідомили, що за 2,5 місяці дії проекту вдалося досягти значних результатів: вже видано понад 7000 карток, а сума нарахованих споживачам бонусів перевищила 200 тисяч гривень. Спікери прес-конференції підкреслили, що в основі успішності проекту – висока мотивація і чітка взаємодія всіх компаній-учасниць.
Також М. Дутлова відзначила зміну в поведінці споживача за останні роки: якщо до кризи перед тим, як придбати товар, рядовий українець вивчав асортимент декількох мереж побутової техніки, а потім робив вибір, то зараз він зазвичай оибирає, а то й купує через Інтернет. Але багато українців продовжують купувати товари в кредит через мережі магазинів, банки та мережі конкурують між собою, і створення ко-бренд проекту банком і мережею – цілком логічне і виграшне рішення в даній ситуації.
Маркетинг-директор компанії «Ельдорадо» А. Василевський підтвердив, що після кризи підвищилася конкуренція між гравцями ринку торгівлі побутовою технікою та споживчою електронікою. Така ситуація змусила продавців створювати умови, при яких вдасться зберегти вже наявних клієнтів і створити фундамент для залучення нових. В цілому, у ритейлерів підвищується мотивація створювати продумані, різноманітні і цікаві для споживачів програми лояльності. «Прибуткова картка з кредитом», за словами А. Василевського, поєднує в собі всілякі програми лояльності від мережі «Ельдорадо», і це пояснює значний інтерес споживачів до картки.
Коментуючи ситуацію на ринку споживчого кредитування, М. Дутлова зазначила, що ринок споживчого кредитування, зокрема – обсяги кредитування купівлі побутової техніки, вже досягли докризового рівня і продовжують збільшуватися. Так, за її інформацією за підсумками січня-травня 2011 загальний обсяг кредитів, виданих українськими банками на придбання побутової техніки, склав близько 400 млн. дол. За словами М. Дутлової, до кінця року тенденція зростання ринку споживчого кредитування не тільки зміцниться, але і збільшиться – це пов'язано із сезонним збільшенням попиту у споживачів на покупки в кредит у другій половині року.
6 липня 2011
Додаткова інформація про програму, баланс та розмір накопичених бонусів доступна:
• на сайті club.eldorado.com.ua в розділі «Особистий кабінет»;
• у оператора «Гарячої лінії» 0 800 30 00 30 (дзвінки зі стаціонарних телефонних номерів в межах України безкоштовні).
Довідка
Компанія «Ельдорадо» - найбільший представник ринку роздрібної торгівлі в сфері побутової техніки та електроніки. Перший магазин компанії був відкритий в 1999 році в Києві. В даний момент функціонує 70 магазинів в 34 містах України середньою площею 0,9-1,5 тис. м2, де представлено більше 15000 найменувань товару. З недавнього часу в рамках компанії «Ельдорадо» функціонує сервісний підрозділ «High-Technic», який забезпечує сервісне обслуговування всіх клієнтів, а також надає додаткові послуги з установки програмного забезпечення, по діагностиці і настройці пристроїв. На даний момент у компанії «Ельдорадо» працює більше 2000 співробітників.
Альфа-Банк (Україна) – універсальний комерційний банк, що входить до складу міжнародного консорціуму «Альфа-групп». Банк займає провідні позиції у всіх сегментах українського банківського ринку. Згідно з рейтингом Національного банку України банк входить в десятку найбільших банків за розміром активів і є одним з лідерів за обсягом коштів юридичних осіб. «Альфа-Банк» (Україна) пишається своєю репутацією надійного та стабільного фінансового інституту зі швидким, зручним сервісом та інноваційним підходом до обслуговування клієнтів. Будучи частиною консорціуму «Альфа-груп», «Альфа-Банк» (Україна) використовує весь багатий фінансовий досвід банківської групи, поєднуючи глибоке знання українського ринку та міжнародні стандарти бізнесу, що є однією з конкурентних переваг Банку. Підтримка акціонерів шляхом регулярного збільшення капіталу забезпечує високу капіталізацію Банку.
2011-07-08