ЕНЕРГОБАНК впровадив програму Консьєрж-сервіс
З 29 червня 2011 р. ПАТ «ЕНЕРГОБАНК» пропонує своїм клієнтам-власникам Преміального пакета Platinum скористатися перевагами спеціальної програми Консьєрж-сервіс. Програма, розроблена в партнерстві з компанією International SOS*, включає в себе широкий перелік послуг, спрямованих на задоволення екстрених і буденних потреб клієнтів Банку в будь-якому куточку світу.
Консьєрж-сервіс є ексклюзивною безкоштовною програмою для власників банківських карт Visa Platinum від ПАТ «ЕНЕРГОБАНК». Реалізація програми здійснюється за допомогою спеціальної служби інформаційно-сервісної підтримки, яка оперативно надає VIP-клієнтам Банку всю необхідну інформацію в будь-якій точці світу цілодобово сім днів на тиждень. Послуга дозволяє істотно економити час клієнтів при організації ділових зустрічей і дозвілля, в якій би країні світу вони не перебували. Використовуючи ресурси 27 кол-центрів компанії International SOS у всьому світі, ЕНЕРГОБАНК гарантує VIP-клієнтам мовну підтримку більш ніж 70 мовами.
Список можливостей, що надаються в межах Консьєрж-сервіс від ПАТ «ЕНЕРГОБАНК», охоплює безліч сфер життя, де клієнтові може знадобитися підтримка і допомога, включно з:
інформацією про готелі (у т.ч. бронювання номерів), ресторани (у т.ч. резервування столика), транспорт, спортивні та культурні заходи, місця відпочинку і проведення дозвілля;
бізнес-послугами (конференц-зв'язок, письмовий та усний переклад, оренда офісної техніки, курси валют тощо);
кур'єрською доставкою;
замовленням таксі, орендою та евакуацією автомобілів;
викликом екстрених і комунальних служб та багато іншого.
«Програма Консьєрж-сервіс – це істотне доповнення до Преміального пакета послуг для власників карток Visa Platinum. Завдяки цьому практично безмежному й завжди доступному сервісу, клієнт ЕНЕРГОБАНКУ відчує себе впевнено і комфортно в будь-якій життєвій ситуації в будь-якій точці планети. Спеціальна служба готова надати допомогу клієнтові Банку буквально в усьому: від організації ділової зустрічі та ексклюзивного відпочинку до медичної допомоги – варто тільки зробити дзвінок, – зазначає Олена Малинська, голова Правління ПАТ «ЕНЕРГОБАНК». – Переконана, що рівень якості нової послуги відповідатиме найвищим вимогам наших клієнтів».
ПАТ «ЕНЕРГОБАНК» планує і надалі розширювати перелік та якість послуг для своїх клієнтів як у межах Преміального пакета Platinum, так і в межах інших клієнтських сервісів.
Преміальний пакет послуг для VIP-клієнтів ЕНЕРГОБАНКУ на базі міжнародної платіжної картки Visa Platinum був запущений на початку 2011 р. Visa Platinum – це преміум-картка, яка передбачає першокласний сервіс, розширену функціональність, ексклюзивну дисконтну програму і широкий спектр додаткових послуг.
Для довідки:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЕНЕРГОБАНК» створене в 1991 році. Основним акціонером Банку з пакетом у 99,4 % акцій є ЗАТ «Національна Резервна Корпорація» (РФ). Станом на 1 червня 2011 року статутний капітал Банку склав 219,5 млн грн., обсяг активів – 1 802,5 млн грн., кредитний портфель – 989,6 млн грн.
* International SOS – світовий лідер у галузі спеціалізованого клієнтського обслуговування. Усі інформаційні та консультаційні послуги компанії International SOS власникам банківських карток Visa Platinum від ПАТ «ЕНЕРГОБАНК» надаються безкоштовно.
2011-06-29