НАДРА БАНК пропонує персоніфіковані умови, що сприяють збільшенню доходів корпоративного бізнесу
У рамках забезпечення якісного комплексного обслуговування корпоративних клієнтів, а також з метою залучення нових клієнтів, НАДРА БАНК активно працює над реалізацією пропозицій, що сприяють ефективному розвитку бізнесу компаній. Так, з метою максимального покриття потреби корпоративних клієнтів в ефективному управлінні своїми фінансовими потоками банк пропонує скористатися Депозитною лінією.
Дана пропозиція дозволяє клієнтам, які ведуть активну бізнес-діяльність, отримати дохід за рахунок розміщення тимчасово вільних коштів на депозитних рахунках НАДРА БАНКУ. При цьому корпоративні клієнти можуть скористатися персоніфікованими умовами, розробленими спеціально для них.
Персоніфікація депозитної лінії передбачає індивідуальні графіки траншів для клієнта. Так, за бажанням клієнта транш може починатися з моменту надходження фінансових ресурсів від поточної діяльності його компанії, а закінчуватися - відповідно до прогнозу його обов'язкових платежів на користь контрагентів на найближчі місяці.
Депозитна лінія у НАДРА БАНКУ має також низку якісних переваг для корпоративних клієнтів. Зокрема, гнучкість у прийнятті рішень: завдяки можливості паралельного розміщення коштів у вигляді траншів на одному рахунку, на різних умовах за сумою і термінами, в залежності від побажань клієнта. Новий транш можна розміщувати без оформлення нового депозитного рахунку в рамках Депозитної лінії, що забезпечує оптимальний документообіг компанії клієнта при відкритті рахунку та оформленні вкладів. У рамках Депозитної лінії клієнт також отримує можливість упорядкування поточної діяльності - оптимізацію фінансових потоків з одночасним отриманням додаткового доходу. Крім того, клієнт мінімізує час на оформлення послуги шляхом оформлення декількох траншів одним договором.
«Скориставшись Депозитною лінією, клієнти НАДРА БАНКУ отримують максимальну зручність у використанні фінансових послуг, - вважає Тетяна Кононова, директор Генерального департаменту корпоративного бізнесу НАДРА БАНКУ. - Сподіваємося, що для нових клієнтів дана програма стане додатковим стимулом для початку співпраці з НАДРА БАНКОМ».
2011-05-24
Дана пропозиція дозволяє клієнтам, які ведуть активну бізнес-діяльність, отримати дохід за рахунок розміщення тимчасово вільних коштів на депозитних рахунках НАДРА БАНКУ. При цьому корпоративні клієнти можуть скористатися персоніфікованими умовами, розробленими спеціально для них.
Персоніфікація депозитної лінії передбачає індивідуальні графіки траншів для клієнта. Так, за бажанням клієнта транш може починатися з моменту надходження фінансових ресурсів від поточної діяльності його компанії, а закінчуватися - відповідно до прогнозу його обов'язкових платежів на користь контрагентів на найближчі місяці.
Депозитна лінія у НАДРА БАНКУ має також низку якісних переваг для корпоративних клієнтів. Зокрема, гнучкість у прийнятті рішень: завдяки можливості паралельного розміщення коштів у вигляді траншів на одному рахунку, на різних умовах за сумою і термінами, в залежності від побажань клієнта. Новий транш можна розміщувати без оформлення нового депозитного рахунку в рамках Депозитної лінії, що забезпечує оптимальний документообіг компанії клієнта при відкритті рахунку та оформленні вкладів. У рамках Депозитної лінії клієнт також отримує можливість упорядкування поточної діяльності - оптимізацію фінансових потоків з одночасним отриманням додаткового доходу. Крім того, клієнт мінімізує час на оформлення послуги шляхом оформлення декількох траншів одним договором.
«Скориставшись Депозитною лінією, клієнти НАДРА БАНКУ отримують максимальну зручність у використанні фінансових послуг, - вважає Тетяна Кононова, директор Генерального департаменту корпоративного бізнесу НАДРА БАНКУ. - Сподіваємося, що для нових клієнтів дана програма стане додатковим стимулом для початку співпраці з НАДРА БАНКОМ».
2011-05-24