ПАТ «КБ «ГЛОБУС» почав приймати комунальні платежі від населення.
З травня 2011 року клієнти ПАТ «КБ «ГЛОБУС» можуть оплачувати комунальні платежі, мобільний зв'язок, послуги стаціонарного телефонного зв'язку та послуги Інтернет-провайдерів через відділення банку. Про це повідомив начальник департаменту роздрібного бізнесу банку «ГЛОБУС» Володимир Пашкін.
Він також наголосив, що запровадження таких послуг є частиною стратегічного плану розвитку ПАТ «КБ «ГЛОБУС». Головною ж складовою розвитку, за його словами, є надання клієнтам банківських послуг якісно нового рівня.
«Ми постійно аналізуємо ринок банківських послуг, ведемо безперервний діалог зі своїми клієнтами, тому знаємо, чого прагне сучасний банківський клієнт: він хоче за мінімальний відрізок часу отримати якісні та універсальні банківські послуги. ПАТ «КБ «ГЛОБУС» надає саме такі послуги», - зауважив начальник департаменту.
Активація даної послуги банком «ГЛОБУС» стала можливою завдяки впровадженню нового технологічного продукту QsystemsRetail, розробником якого є компанія «АйГама».
Робота в системі надає цілу низку переваг: суттєве зменшення часу обслуговування клієнта, використання бази минулих оплат клієнта та напрацьованої договірної бази, перехід на «безпаперову» технологію здійснення платежів, відсутність ризиків, пов‘язаних з помилковим введенням даних і т.д.
«Використання технологічних можливостей програми QsystemsRetail, дає можливість операторам опрацювати шість різних квитанцій клієнта максимум за три хвилини. І така технологія буде використовуватися всіма без виключення існуючими відділеннями ПАТ «КБ «ГЛОБУС», та відділеннями, які розпочнуть свою роботу найближчим часом»,- додав Володимир Пашкін.
На разі, у ПАТ «КБ «ГЛОБУС» працюють 11 відділень: у Києві, Запоріжжі, Ужгороді, Дніпропетровську, Кам'янець-Подільському, Одесі, Сумах, Львові, Харкові, та Полтаві. До кінця 2011 року в планах банку розширення мережі відділень до двадцяти.
2011-05-11