За перші два дні роботи Контакт-Центру Ощадбанку прийнято близько 10 тисяч дзвінків від клієнтів Родовід Банку
Як повідомив заступник голови правління ВАТ „Ощадбанк” Антон Тютюн, за перші два дні роботи Контакт-Центру банку прийнято близько 10 тисяч дзвінків від клієнтів ПАТ „Родовід Банк”. Крім того, 5 тисяч осіб, скориставшись спеціальною формою на сайті Ощадбанку (https://obu.crm.ua), ідентифікували свої вклади та відділення Ощадбанку, до яких треба звернутись для отримання належних їм коштів.
Проаналізувавши численні звернення вкладників Родовід Банку, що надійшли до Контакт-Центру, фахівці Ощадбанку сформували перелік найбільш популярних запитань та відповідей на них, з яким можна ознайомитися на сайті Ощадбанку в розділі „Для вкладників Родовід Банку” (http://www.oschadnybank.com/ua/rodovid/answers.html.php).
Нагадуємо, що Контакт-Центр ВАТ „Ощадбанк” для вкладників Родовід Банку працює без вихідних із 4 квітня 2011 року. Оператори Контакт-Центру обслуговують клієнтів з 08.30 до 21.00. Після 21.00 вкладники Родовід Банку можуть отримати необхідну інформацію в автоматичному режимі. Номер телефону Контакт-Центру 0-800-210-800 безкоштовно по території України зі стаціонарних телефонів.
ВАТ „Ощадбанк”
Відкрите акціонерне товариство „Державний ощадний банк України” - єдиний в Україні банк, що має закріплену законом державну гарантію повного збереження грошових коштів та інших цінностей громадян, довірених банку. Вперше за свою історію за підсумками 2009 року Ощадбанк увійшов до щорічного рейтингу тисячі найбільших банків світу Top-1000 World Banks, представленого журналом „The Banker”. Державний банк посів 335-ту позицію у світовому рейтингу та 11-ту - у списку банків Центральної та Східної Європи як перший серед банків в Україні.
Основні показники банку станом на 01.03.2011 р.: власний капітал - 16,7 млрд. грн.; обсяг кредитного портфеля – 50,9 млрд. грн.; фінансовий результат – 106,0 млн. грн.
2011-04-06