Українська Асоціація Директ Маркетингу розробила проект "Кодекс мобільного маркетингу"
Українська Асоціація Директ Маркетингу повідомляє про проект "Кодекс мобільного маркетингу" (http://mmcode.com.ua/?page_id=2 ), ціль якого – впровадження принципів етичного відношення до абонента всіх, хто користується мобільним маркетингом як засобом залучення споживачів. Даний Кодекс спирається не тільки на принципи ділової етики, а й на законодавство України. Кодекс підписали більше 20-и учасників цього ринку включно з усіма мобільними операторами.
На практиці застосування норм Кодексу наразі вирішено більше 50 справ за скаргами абонентів, у більшості випадків вдається переконати компанії припинити практику, що суперечить Кодексу. Водночас є компанії, які не хочуть вирішувати справи цивілізованим шляхом. До таких компаній застосовуються крайні заходи - направляються відповідні листи до прокуратури та в органи "Держспоживнагляду", інформується суспільство про внесення відповідних компаній до публічного "Чорного списку" (http://mmcode.com.ua/?page_id=307) – списку компаній порушників "Кодексу".
Детальнішу інформації про проект Української Асоціації Директ Маркетингу ви можете дізнатись за інтернет адресою http://mmcode.com.ua/ .
2011-03-31
На практиці застосування норм Кодексу наразі вирішено більше 50 справ за скаргами абонентів, у більшості випадків вдається переконати компанії припинити практику, що суперечить Кодексу. Водночас є компанії, які не хочуть вирішувати справи цивілізованим шляхом. До таких компаній застосовуються крайні заходи - направляються відповідні листи до прокуратури та в органи "Держспоживнагляду", інформується суспільство про внесення відповідних компаній до публічного "Чорного списку" (http://mmcode.com.ua/?page_id=307) – списку компаній порушників "Кодексу".
Детальнішу інформації про проект Української Асоціації Директ Маркетингу ви можете дізнатись за інтернет адресою http://mmcode.com.ua/ .
2011-03-31