«До певного часу Юнекс банк був структурою, яка обслуговувала тільки певне коло клієнтів корпоративного сегмента. Нині банк прийняв нову стратегію, згідно з якою бере напрямок на розвиток, на універсалізацію, на розширення роздрібного бізнесу, – зазначив заступник голови правління Юнекс банку Олександр Поліщук. – У зв’язку з цим передбачається, що буде змінено цілий ряд внутрішніх бізнес-процесів банку. Передусім це стосуватиметься продуктового ряду, інформаційних технологій, а також бренда і зовнішнього вигляду банку, тому що він більше переорієнтовується на роздрібного клієнта.
Слід зауважити, що зміни бізнес-процесів, інформаційних технологій – це здебільшого технічні питання, але вони можливі тільки за умови зміни внутрішньої філософії та культури банку. Тому протягом 2011 року у планах – здійснити ряд заходів, завдяки яким колектив банку вибудує нову філософію і взагалі ставлення до бізнесу, який банк буде здійснювати в майбутньому. Ця філософія матиме своє відображення у комунікації з клієнтами, банківських продуктах і, безумовно, в зовнішньому вигляді банку».
2011-03-21