Зміни бізнес-процесів відбуватимуться в Юнекс банку разом зі змінами його внутрішньої філософії та культури
«До певного часу Юнекс банк був структурою, яка обслуговувала тільки певне коло клієнтів корпоративного сегмента. Нині банк прийняв нову стратегію, згідно з якою бере напрямок на розвиток, на універсалізацію, на розширення роздрібного бізнесу, – зазначив заступник голови правління Юнекс банку Олександр Поліщук. – У зв’язку з цим передбачається, що буде змінено цілий ряд внутрішніх бізнес-процесів банку. Передусім це стосуватиметься продуктового ряду, інформаційних технологій, а також бренда і зовнішнього вигляду банку, тому що він більше переорієнтовується на роздрібного клієнта.
Слід зауважити, що зміни бізнес-процесів, інформаційних технологій – це здебільшого технічні питання, але вони можливі тільки за умови зміни внутрішньої філософії та культури банку. Тому протягом 2011 року у планах – здійснити ряд заходів, завдяки яким колектив банку вибудує нову філософію і взагалі ставлення до бізнесу, який банк буде здійснювати в майбутньому. Ця філософія матиме своє відображення у комунікації з клієнтами, банківських продуктах і, безумовно, в зовнішньому вигляді банку».
2011-03-21