Чому клієнти приходять на обслуговування в НАДРА БАНК
На сьогодні у НАДРА БАНКУ в рамках зарплатних проектів обслуговуються близько 1 300 підприємств та організацій, де працює 180 000 осіб. Переважно – це корпоративні клієнти, які обслуговуються в банку багато років. І причин цьому декілька, серед яких – індивідуальний підхід до кожного корпоративного клієнта, унікальна продуктова лінійка.
Останнім нововведенням банку для корпоративних клієнтів стало Комплексне інноваційне рішення з управління фінансовими потоками з використанням системи управління поточним рахунком. Його основними складовими є сервіси: «Центр фінансового контролю», «Корпоративне бюджетування», «Бюджетування надходжень».
У цілому використання Комплексного рішення від НАДРА БАНКУ дозволяє корпоративним клієнтам у режимі он-лайн здійснювати централізоване управління рахунками своїх дочірніх підприємств, дистанційно контролювати рух та цільове використання коштів. Також дане комплексне рішення дозволяє знизити ризик зловживань і неефективного використання коштів компанії на різних рівнях управління, оптимізувати витрати на утримання штату аналітиків, які забезпечують аналіз фінансової діяльності дочірніх підприємств, а також підготовку службової звітності в рамках бюджетів, отримати оперативну та повну інформацію про фінансовий стан всієї групи для прийняття правильних і своєчасних рішень по управлінню бізнес-процесами.
Співпраця підприємства з банком у рамках обслуговування зарплатного проекту має низку переваг і для кожного співробітника компанії. За допомогою платіжної картки співробітники можуть 24 години на добу користуватися своїми грошима на поточних рахунках як в Україні, так і за кордоном, безкоштовно знімати готівку через банкомати і відділення банку, без комісій розраховуватися у торгово-сервісній мережі, безкоштовно отримувати зарплату, відрядні, відпусткові, стипендію. За бажанням клієнт може відкрити доступ до грошей іншим особам, оформивши для нього/них додаткові платіжні картки та поповнювати поточний рахунок власними коштами. Для співробітників-позичальників є послуга автоматичного погашення кредиту. Для цього клієнту достатньо один раз оформити Постійно діюче розпорядження, і у встановлений день з поточного рахунку банк буде перераховувати суму щомісячного платежу. Крім того, у відділеннях банку можна оплатити всі комунальні платежі, послуги зв'язку за мінімальними на ринку тарифами.
Правильно вибраний вектор діяльності банку в корпоративному сегменті дозволив істотно збільшити обсяг надходжень від клієнтів – юридичних осіб. За два роки ця цифра склала 14,5 млрд грн. У 2010 році банк залучив на комплексне обслуговування 344 компанії, що збільшило кількість клієнтів корпоративного сегмента до 4 600. Як наслідок, у 2010 році, в порівнянні з 2009 роком, втричі збільшилися залишки на поточних і депозитних рахунках корпоративних клієнтів.
За період діяльності тимчасової адміністрації кількість клієнтів – юридичних осіб представників малого та середнього бізнесу збільшилася на 680 компаній, ще 500 клієнтів активізували свою діяльність через банк. У цілому кількість клієнтів даного сегмента, що здійснюють фінансову діяльність через НАДРА БАНК, перевищила 5 000. Обсяг надходжень від суб'єктів малого та середнього бізнесу в грудні 2010 року зріс у порівнянні з початком 2010 року вчетверо і склав 1,5 млрд грн.
НАДРА БАНК упевнено відновлює свою діяльність на міжбанківському валютному ринку України. Так, у лютому 2011 року обсяг угод купівлі-продажу банком валюти в доларовому еквіваленті склав 148,2 млн, що в 8,84 рази перевищує аналогічний показник 2010 року. Станом на березень 2011 року частка банку перевищила 2,3% від загального обсягу валютообмінних операцій на ринку країни.
Крім того, суттєвою перевагою для клієнтів банку є і розгалужена регіональна мережа (на сьогодні НАДРА БАНК посідає 5 позицію на ринку країни за розміром мережі). Саме завдяки широкій географії відділень у період 2009-2010 рр. банк прийняв платежів від населення на суму 11,1 млрд грн, виплатив клієнтам заробітну плату на суму 2,77 млрд грн.
2011-03-14