Клієнти Ощадбанку стали переможцями національної маркетингової кампанії Visa “Спробуйте – вам сподобається!”
Ощадбанк і компанія Visa оголосили переможців чергового етапу національної маркетингової кампанії «Спробуйте – вам сподобається!».
Кампанія для держателів зарплатних карток Visa та Visa Electron розпочалася в Україні 1 листопада 2010 року і триватиме до 30 квітня 2011 року. Всі клієнти Ощадбанку, які просто скористаються карткою Visa для оплати товарів і послуг у торгово-сервісних підприємствах України у період дії кампанії, автоматично стають учасниками розіграшу призів і мають можливість виграти один із 600 призів по 500 гривень кожний. Визначення переможців відбувається шляхом випадкового вибору серед кодування транзакцій по картках, інформацію про які надають банки-учасники.
Уже 30 держателів карток Visa, випущених Ощадбанком, із різних регіонів України встигли оцінити переваги використання своїх карток Visa для оплати щоденних покупок і стали переможцями кампанії “Спробуйте – вам сподобається!” Призи номіналом 500 гривень кожний були зараховані на картки Visa переможців акції.
Проведення кампаній, подібних до «Спробуйте – вам сподобається!», допомагає Ощадбанку і компанії Visa підвищувати обізнаність українців про картки Visa як зручний і надійний платіжний засіб, стимулювати використання платіжних карток у торгово-сервісних підприємствах, і таким чином, робити свій внесок у розвиток фінансової культури і ринку безготівкових платежів України.
«Спільна кампанія з Visa «Спробуйте – вам сподобається!» має на меті довести українцям незаперечні переваги платіжної картки, яка дає змогу бути мобільним не тільки в сенсі швидкого доступу до грошових коштів. Ми хочемо, щоб наші клієнти, крім зняття готівки, активно використовували свої картки для розрахунків у торгово-сервісній мережі. Платіжна картка повинна міцно увійти в побут українців нарівні з готівковими грошовими коштами», - повідомив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.
“Мета маркетингової компанії «Спробуйте – вам сподобається!» — допомогти держателям карток відчути переваги оплати карткою Visa і підштовхнути їх використовувати картки для широкого спектра платежів, таких як щоденні покупки, оплата комунальних послуг, мобільний зв'язок, а також покупки в мережі Інтернет, — відзначила Світлана Георбелідзе, голова представництва Visa в Україні. — Ми впевнені, що як тільки держателі карток Visa спробують використовувати картки для оплати, вони оцінять як зручність, простоту і швидкість електронних платежів, так і цінні призи, запропоновані Visa і банками-партнерами”.
Кампанія триває, таким чином, кожний клієнт Ощадбанку – держатель зарплатних карток Visa і Visa Electron – має не тільки можливість здійснювати покупки з комфортом, але і шанс отримати на свою картку 500 гривень. Спробуйте — вам сподобається.
Детальна інформація про кампанію на сайті www.visa.com.ua.
ВАТ „Ощадбанк”:
Відкрите акціонерне товариство „Державний ощадний банк України” – один із найбільших фінансових інститутів української держави з найрозгалуженішою мережею установ. Це єдиний в Україні банк, що має закріплену законом державну гарантію повного збереження грошових коштів та інших цінностей громадян, довірених банку. Лідер рейтингу динамічності українських банків „ТОП-100 кращих компаній України»” (2010 р.). Увійшов до трійки лідерів „Рейтингу надійності банківських вкладів”, презентованого „Економічною правдою” (2011 р.).
Основні показники банку станом на 01.02.2011 р.: власний капітал - 16,7 млрд. грн.; обсяг кредитного портфеля – 47,7 млрд. грн.; фінансовий результат – 87,8 млн. грн.
Інформація про компанію Visa
Visa є глобальною платіжною системою, яка забезпечує доступ держателям карток, торгово-сервісним підприємствам, фінансовим і урядовим установам у більш ніж 200 країнах світу до швидкої, безпечної і надійної мережі електронних платежів. Електронні платежі здійснюються за допомогою глобальної інноваційної процесингової системи VisaNet, яка здатна обробляти більш ніж 20000 транзакцій у секунду, забезпечуючи захист від шахрайства для споживачів і гарантії здійснення платежів для торгово-сервісних підприємств. Visa не є банком, не випускає платіжні картки, не встановлює комісії або процентні ставки для споживачів, а також не видає кредити держателям карток. У свою чергу, інноваційні рішення Visa дають змогу фінансовим організаціям пропонувати своїм клієнтам широкий вибір фінансових інструментів, включаючи дебетові, передоплачені і кредитні карткові продукти.
2011-03-11