Кількість відвідувань корпоративного веб-сайту Кредитпромбанку зросла на 12,4%
За результатами 4-го кварталу 2011 року кількість відвідувань корпоративного веб-сайту Кредитпромбанку зросла на 12,4%. Загалом у 2010 році корпоративний сайт банку відвідали понад 684 тисячі користувачів мережі Інтернет.
Водночас кількість переглянутих сторінок сайту збільшилася на 10,8%. Найбільш популярними сторінками залишаються розділи з інформацією для приватних клієнтів, про мережу точок продажу банку, реалізацію заставного майна, види депозитних вкладів для фізичних осіб і про Банк.
Сайтом банку як каналом продажу користуються все більше клієнтів. Так, протягом минулого року через сайт було оформлено депозитів фізичних осіб на загальну суму 172,4 млн. грн. Також значно виросли обсяги продажу інвестиційних монет і банківських металів.
Як підкреслює директор департаменту розвитку каналів продажу Віталій Шулепов, користування корпоративним сайтом значно спрощує спілкування клієнта з банком, адже він має змогу у будь-який зручний для нього час отримати довідкову інформацію, знайти найближчий банкомат або замовити зливок банківського металу. «Останнім часом значною популярністю також користуються інтерактивні сервіси, зокрема, депозитний калькулятор», - наголошує Віталій Шулепов.
Публічне акціонерне товариство «Кредитпромбанк» - стабільний універсальний комерційний банк, представлений на фінансовому ринку України з 1997 року. Згідно з розподілом НБУ він входить до групи найбільших банків країни.
Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, представників малого та середнього бізнесу, а його клієнтська база нараховує близько 400 тисяч фізичних і понад 10 тисяч юридичних осіб. Станом на 01 січня 2011 року регіональна мережа філій і відділень Кредитпромбанку об'єднує 185 точок продажу.
2011-01-27