У "МЕГАБАНКУ" почав працювати call-центр
"Звернувшись у call-центр, клієнт ніколи не залишиться без відповіді на своє питання. Якщо оператор не зможе відповісти одразу, він обов'язково переадресує питання спеціалісту потрібного напрямку. Відкривши такий підрозділ, ми сподіваємося стати ближче нашим клієнтам", - підкреслила М. Безунова.
Як повідомили в call-центрі, частіше за все ставляться питання, що стосуються використання пластикових карток, зняття та перерахування готівкових коштів, відсоткових ставок за кредитами і депозитами. Багато дзвінків надходить з приводу інформації, пов'язаної з режимом роботи і місцезнаходженням філій чи банкоматів. У call-центр можна звертатися у зв'язку з втратою карти НСМЕП: після дзвінка картковий рахунок буде заблоковано.
Довідка. ПАТ "МЕГАБАНК" діє на ринку банківських послуг з 1990 р. Активи банку складають 3 264 млн. грн., кредитно-інвестиційний портфель - 2 509 млн. грн., капітал банку - 816 млн. грн., прибуток поточного року - 1 911 тис. грн. Регіональна мережа "МЕГАБАНКУ" нараховує 198 підрозділів в 25 регіонах України.
2010-12-16