Побудова стійких відносин з клієнтами та висока якість обслуговування – головні засади оновленої стратегії розвитку КРЕДОБАНКу
На одному з останніх засідань Спостережна рада КРЕДОБАНКу затвердила місію та основні засади оновленої стратегії розвитку банку на 2011-2012 роки. Згідно затвердженої місії КРЕДОБАНК має за мету забезпечити клієнтам надійне збереження їх коштів і стабільно високу якість обслуговування.
Завдяки впровадженню європейських стандартів та практик банківського обслуговування КРЕДОБАНК прагнутиме стати для клієнтів банком високої культури обслуговування та їх надійним фінансовим партнером у всіх регіонах присутності власних установ,
Нова стратегія передбачає, що КРЕДОБАНК залишиться універсальним банком із збалансованим розвитком роздрібного та корпоративного бізнесу. Роздрібний бізнес виступатиме головним акумулятором фінансових ресурсів для активних операцій в корпоративному секторі, а в корпоративному бізнесі – наголос буде зроблено на обслуговування малих та середніх підприємств.
Стратегія розвитку КРЕДОБАНКу у 2011-2012 роках спрямована на отримання позитивного фінансового результату починаючи з 2011 року за рахунок покращення операційної ефективності та результативної роботи з проблемною заборгованістю. Як передбачено стратегією, в банку буде завершено процес централізації облікової та IT-cистеми, що дозволить удосконалити бізнес-процеси та знизити витрати.
Головний принцип, якого КРЕДОБАНК буде дотримуватися працюючи в регіонах, – це раціоналізація загальнонаціональної мережі продажу. Тобто концентрація наявних ресурсів для утримання ринкових позицій в ефективних регіонах та зміна локалізації окремих точок продажу на нові місця з вищим потенціалом.
КРЕДОБАНК і надалі буде дотримуватися політики обережного ставлення до ризику, що передбачає реалізацію у наступних роках жорстких принципів оцінки та управління ризиками, селективності при виборі позичальників та удосконалення системи раннього попередження про ризики у сфері кредитування.
КРЕДОБАНК, як представник Групи капіталу РКО ВР SА, буде сприяти розвитку економічної співпраці України та Польщі та ставить собі за мету суттєво збільшити свою частку ринку в обслуговуванні міжнародної торгівлі між нашими країнами. При цьому КРЕДОБАНК буде здійснювати трансфер банківських технологій та процедур в Україну з більш розвинутого польського фінансового ринку з тим, щоб у найближчі роки увійти до числа банків з найбільш сучасними та інноваційними технологіями».
Довідка:
ПАТ "КРЕДОБАНК" створено у Львові та зареєстровано у Державному банку колишнього СРСР 14 травня 1990 року. Банк є правонаступником АТ "Західно-Український Комерційний Банк" та АТ "Кредит Банк (Україна)". Власником 99,6% акцій ПАТ “КРЕДОБАНК” є найбільший польський банк РКО Вank Рolski SА, що контролюється польським урядом.
ПАТ "КРЕДОБАНК" є найбільшою польською інвестицією в банківську установу України, а його статутний фонд складає 1 919 мільйонів гривень. Сьогодні ПАТ "КРЕДОБАНК" входить до 2-ї групи “Великі банки” за класифікацією Національного банку України, регіональна мережа Банку ПАТ "КРЕДОБАНК" нараховує близько 150 філій і відділень та охоплює майже всі області України і Автономну Республіку Крим, має понад 370 власних банкоматів. Клієнтами ПАТ "КРЕДОБАНК" є понад 32 тисячі юридичних осіб і підприємців, а також 320 тисяч фізичних осіб.
2010-11-30