НАДРА БАНК удосконалив пропозиції для клієнтів - фізичних осіб щодо залучення коштів
У рамках проекту «Впевнено до відродження» НАДРА БАНК удосконалив пропозиції, які враховують побажання існуючих і нових клієнтів – фізичних осіб. Ці удосконалення є черговим логічним етапом на шляху до повного відновлення діяльності банку і стосуються робіт, спрямованих на оновлення продуктового ряду фінансової установи.
Усі найбільш популярні послуги клієнтів, як і раніше, представлені в пакетах послуг, які дозволяють клієнтам вирішувати свої поточні та довгострокові потреби, і включають в себе:
– поточний рахунок, призначений для щоденного використання коштів, який можна відкрити у трьох різних валютах (гривня, долар США, євро). Цей рахунок можна використовувати для отримання стипендій, зарплат, пенсій, соціальних та інших виплат;
– накопичувальний рахунок, з можливістю вільного поповнення та зняття коштів, за яким банк нараховує відсотки;
– різні види депозитних рахунків (на термін від 3-х до 18-ти місяців, з можливістю поповнення або без поповнення, з отриманням відсотків наприкінці терміну і щомісяця). Для існуючих клієнтів на знак подяки за підтримку, надану банку в 2009-2010 рр., передбачені бонуси +1% до базової відсоткової ставки;
– автоматичні платежі – оформляються для заощадження часу, який клієнт раніше витрачав на відвідування банку. Поповнити депозит, погасити кредит, оплатити комунальні або будь-які інші платежі клієнт зможе автоматично зі свого поточного рахунку.
Як і раніше, у всіх клієнтів є можливість отримання додаткових бонусів залежно від рівня оформлюваного Пакета послуг (від 0,15% до 0,5%). До кожного Пакета послуг випускаються картки відповідного статусу, за допомогою яких клієнт зможе переказувати кошти між рахунками, оплачувати покупки в магазинах, отримувати готівку в банкоматах і терміналах 24 години на добу в будь-якій країні світу, здійснювати інші операції.
2010-11-29