Новини фінансового сектору

Повний текст заяви Лідерів країн G20, зробленої після Саміту в Сеулі 10-11 листопада 2010 р.

1. Ми,  Лідери  G20, спільно переконані у тому, що  лише працюючи разом зможемо забезпечити краще майбутнє для громадян усіх наших країн.

2. Під час нашої першої зустрічі  в листопаді 2008 р.  щоб  зреагувати на  найгострішу світову рецесію, з якою будь-коли стикалося наше покоління,  ми зобов'язалися підтримати і стабілізувати глобальну економіку і,  в той же час,  закласти фундамент для реформи, яка б унеможливила повторення такого потрясіння у майбутньому.

3. Упродовж  чотирьох останніх Самітів ми працювали з безпрецедентною єдністю щоб  подолати спад глобальної економіки, закласти основу для її оздоровлення та відновлення  зростання.

4. Зроблені нами конкретні кроки  допоможуть  забезпечити  кращу готовність   запобіганню і, якщо необхідно,  подоланню майбутніх криз. Ми зобов'язалися продовжувати наші координовані зусилля і діяти спільно для  забезпечення  стійкого, сталого  і збалансованого зростання.

5. Ми визнаємо важливість надання відповіді на найбільш уразливі застереження. Для цього  ми маємо намір покласти збільшення робочих місць у центр відновлення, щоб забезпечити соціальний захист, пристойну роботу та прискорене зростання у  країнах з низьким рівнем доходу (eng: LIC – Low Income Countries).

6. Наші невпинні та спільні зусилля упродовж двох останніх років дали сильні результати. Проте, ми повинні залишатися пильними.

7. Ризики лишаються. Економіки деяких з наших країн  стійко зростають, а інші  стикаються з високим рівнем безробіття і млявим відновленням. Нерівномірне зростання та  поглиблення незбалансованості   підживлюють спокусу вдатися не до глобальних рішень, а до нескоординованих дій. Проте,  нескоординовані дії  лише спричинять гірші наслідки  для всіх.

8. Починаючи з 2008 р.,  спільний  аналіз викликів світової економіки, необхідних відповідей і наша рішучості опиратися протекціонізму,  зробив можливою нашу відповідь  на  глибинні причини  кризи та  забезпечення відновлення. Ми  сьогодні погодилися розробити  наше спільне бачення того, як відповідати цим новим викликам, а також шлях до стійкого, сталого  і збалансованого зростання після кризи.

9. Сьогодні Сеульський Саміт пропонує:
- План Сеульських Дій, який містить  усесторонні, спільні та специфічні для кожної окремої країни дії, скеровані  у напрямку  нашої спільної мети. План включає нашу відданість наступному:
- вдатися до  макроекономічних дій, включно з фіскальною  консолідацією, де необхідно, щоб забезпечити відновлення, стале зростання та  стабільність фінансових ринків, зокрема, шляхом просування у напрямку більш  ринкових  систем обмінних курсів, збільшення їх гнучкості,  що відображає економічні підвалини, а також  утримання від  конкурентної девальвації валют. Просунуті економіки, в тому числі ті, які мають резервні валюти, не допускатимуть надмірної волатильності  та безладних рухів  обмінних курсів. Ці дії допоможуть пом'якшити ризик надмірної волатильності  потоків капіталу,  з чим стикаються деякі країни, які розвиваються;
- здійснити низку структурних реформ, покликаних посилити  та забезпечити сталий  глобальний попит, заохотити створення робочих місць та  посилення потенціалу зростання; і
- посилити  Процес Взаємної Оцінки (eng: Mutual Assessment Process – MAP) для  просування зовнішньої підтримки сталого розвитку. Ми посилимо багатостороннє співробітництво для  просування зовнішньої сталості розвитку та  підтримки повного діапазону  політик, сприяючих скороченню надмірних незбалансованостей, у тому числі  підтримки незбалансованості  поточного рахунку на прийнятних рівнях. Стійкі значні незбалансованості  мають оцінюватися відповідно до  індикативних  рекомендацій, які погоджуються  нашими  міністрами фінансів та головами центральних банків, підтверджуючи  оцінку їх природи та глибинні  причини  для корегувань згідно MAP, визнаючи необхідність взяття до уваги національних або регіональних обставин, у тому числі великих товаровиробників. Ці індикативні рекомендації, складені з низки індикаторів, мали б служити механізмом посилення часової ідентифікації значних незбалансованостей, які вимагають вжиття превентивних та корегуючих дій. Для підтримки наших зусиль щодо виконання цих зобов’язань, ми уповноважуємо нашу Рамкову Робочу Групу(eng.:Framework Working Group),  за підтримки МВФ та інших міжнародних організацій, розробити ці індикативні рекомендації для обговорення нашими міністрами фінансів та головами центральних банків у першій половині 2011 р.; наші міністри фінансів та голови центральних банків закликали МВФ забезпечити оцінювання як частину MAP  для забезпечення зовнішньої сталості та послідовності наступних політик: фіскальної, монетарної, фінансового сектору, структурної, обмінних курсів та інших. У світлі цього перша така оцінка, що має базуватися на вищезгаданих індикативних рекомендаціях, буде ініційована та виконана належним чином за президентства Франції;    
- модернізований МВФ, який краще відображає зміни в світовій економіці через більше представництво  динамічних ринків та країн, що розвиваються. Ці всесторонні квоти і реформи управління, як визначено в Документі Сеульського Саміту, посилять легітимність МВФ, довіру до нього та ефективність, роблячи його потужнішою установою для просування глобальної фінансової стабільності та зростання;
- інструменти  для посилення глобальних фінансових  безпечних мереж, які допомагають країнам справлятися з фінансовою волатильністю шляхом  забезпечення їх практичними інструментами  подолання  раптових змін у міжнародних потоках капіталу;
- основні елементи нової фінансової регуляторної структури, в тому числі банківський капітал і стандарти ліквідності, а також  заміри для  покращеного регулювання і ефективного вирішення  проблем системно важливих фінансових установ, доповнених ефективнішим наглядом. Ця нова структура, доповнена іншими досягненнями, як передбачено в Підсумковому Документі Сеульського Саміту, забезпечує більшу динамічність фінансової системи, залишаючи у  минулому надмірності фінансового сектору і краще обслуговуючи потреби наших економік;
- Сеульський Консенсус  Розвитку для забезпечення  Загального Зростання, який встановлює наше зобов'язання працювати в партнерстві з іншими країнами, що розвиваються, а також, особливо,  з  LIC щоб допомогти їм досягнути максимального потенціалу зростання, таким чином сприяючи відновленню глобальної збалансованості. Сеульський Консенсус доповнює наше зобов'язання  досягнути Цілей  Розвитку Тисячоліття (MDG) і зосереджується на конкретних заходах, як це підсумовується в нашому Багаторічному  Плані Дій щодо Розвитку  для забезпечення  суттєвого покращення матеріального  життя людей, у тому числі шляхом розвитку інфраструктури в країнах, що розвиваються;
- Включення Фінансового Плану Дій, Глобального Партнерства для  нього та  гнучких Рамкових Фінансових рекомендацій для  середніх і малих підприємств (eng.: SME), які  значно сприятимуть поліпшенню доступу до фінансових послуг і  розширенню можливостей бідних домогосподарств, а також  малих та середніх підприємств;
- нашу сильну відданість залучити  наших посередників  до транс-кордонних  переговорів для  приведення Дохського (eng: Doha) Раунду  Розвитку  до успішного, честолюбного, всеосяжного та збалансованого результату,  який відповідає мандату Дохського Раунду Розвитку та  розбудові вже досягнутого  прогресу. Ми визнаємо, що 2011 р. є  критичним вікном можливостей, хоча і вузьким, і тому зобов'язання  наших представників має посилюватися та  розширюватися. Нам зараз потрібно завершити останню гру. Як тільки такий результат буде досягнуто, ми зобов’язуємося досягнути схвалення, де це необхідно, в наших відповідних системах. Ми також виступаємо проти  всіх форм протекціоністських заходів.

10. Ми продовжуватимемо здійснювати моніторинг та  оцінку виконання  зроблених сьогодні  і в минулому зобов’язань  у прозорий та об'єктивний спосіб. Ми вважаємо  себе відповідальним. Що ми обіцяємо, того досягнемо.

11. Розвиваючи наші сьогоднішні досягнення, ми згодні працювати далі над розробкою  рамкових макро-пруденційних політик; краще відображати перспективу ринкових економік, що розвиваються, у фінансових регуляторних реформах; посилити регулювання і нагляд за тіньовою банківською діяльністю; надалі працювати над  регулюванням  і наглядом за ринками товарних деривативів; покращити цілісність і ефективність ринку; збільшити захист споживача; намагатися реалізувати  всі питання, які стосуються важливих  реформ управління у МВФ та Світовому Банку; і будувати стійку і гнучку міжнародну монетарну систему, у тому числі шляхом подальшого посилення глобальних  безпечних фінансових мереж. Ми також розширимо наш План Дій (eng: MAP)  на базі індикативних рекомендацій, які мають бути погоджені.

12. Для збільшення гнучкості, створення робочих місць та послаблення ризиків для розвитку, ми розставимо  по пріоритетах дію  Сеульського Консенсусу,  звертаючи особливу увагу на критичні  вузькі місця, у тому числі  інфраструктурні дефіцити, волатильність ринку харчових продуктів, а також  виключення з фінансових послуг.

13. Щоб забезпечити ширше, передбачливе лідерство в після кризовій  економіці, ми також продовжуватимемо свою роботу щодо запобігання та  посилення боротьби з  корупцією у нашому Анти-Корупційному Плані Дій; раціоналізуємо та  поступово скоротимо у середньостроковій перспективі неефективні субсидії на викопне  паливо; пом'якшимо надмірну волатильність цін на викопне паливо; збережемо глобальне морське середовище; і боротимемося з викликами  глобальної зміни клімату.

14. Ми знову підтверджуємо свою непохитну відданість боротьбі зі  зміною клімату, як відображено у  Документі Лідерів Сеульського Саміту. Ми віддаємо належне  баченню Президента  Феліпе Калдерона (Felipe  Calderón)  статусу  Рамкової Конвенції ООН на переговорах зі Зміни Клімату, як також  інформації Прем'єр-міністра Мелес Зенаві (Meles  Zenawi) щодо звіту  Високорівневої Консультативної Групи стосовно  Фінансуваня заходів, пов’язаних зі Зміною Клімату, наданого Генеральному Секретареві ООН. Ми не шкодуватимемо зусиль для досягнення збалансованого та  успішного результату в Канкун (Cancun).

15. Ми вітаємо Четвертий LDC Саміт ООН в Туреччині та Четвертий  Форум Високого Рівня щодо Ефективності Допомоги в Кореї, які обидва мають відбутися в  2011 р.

16. Визнаючи важливість керованого  приватним сектором зростання та  створення робочих місць, ми вітаємо Сеульський G20 Бізнес Саміт  і чекаємо з нетерпінням продовження G20 Бізнес Саміту на наступних Самітах.

17. Погоджені сьогодні дії сприятимуть  посиленню глобальної економіки, прискоренню  створення робочих місць, забезпечення більшої стійкості фінансових ринків, звуженню розриву у  розвитку та  підтримці  спільного зростання  після кризи.

18. Ми чекаємо з нетерпінням на нашу наступну зустріч у 2011 р. у Франції, а також на зустріч у 2012 р. в Мексиці.

19. Ми дякуємо Кореї за її Головування на Саміті  G20 та за  гостинний прийом, наданий  успішному Сеульському Саміту.

Переклад: Валерій Степаненко

Джерело: http://www.guardian.co.uk/business/2010/nov/12/g20-declaration-full-text

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

    Адреса:
вул. Євгена Сверстюка,
15 Київ 02002 Україна


   Email :
secret@aub.org.ua


    Телефони:
+380 (44) 516-8775

Підписка на новини АУБ