Організатором конкурсу "Кращі корпоративні медіа України" виступила Асоціація корпоративних медіа. До складу жюрі увійшли фахівці відомих видавництв, а також визнані професіонали зі сфери маркетингу, реклами, PR та управління персоналом.
«Для нас цей конкурс – передусім вдалий майданчик для обміну досвідом і цікавими ідеями з колегами з інших галузей. Стандарти корпоративної журналістики, дизайну і методів інформаційного впливу на цільову аудиторію, які розглядаються і оцінюються в рамках проекту, важливі для розуміння етапів впровадження не лише принципів комунікації з клієнтами і партнерами, але й корпоративної культури усередині компанії. Найбільш зважені рішення дозволяють забезпечити максимально ефективне сприйняття основних завдань, напрямів і стратегії розвитку компанії в цілому усіма сегментами цільової аудиторії», – відзначила PR-директор VAB Банку Тетяна Ярошенко.
Цього року на конкурсі "Кращі корпоративні медіа України - 2009" за звання кращих і диплом з яскравою зіркою змагалися 108 корпоративних проектів у 13 категоріях.