«Дослідження глибини відвідуваності сайту показало, що користувачі сьогодні значно більше часу приділяють ознайомленню з інформацією, представленою на його сторінках. У третьому кварталі поточного року кількість переглянутих сторінок порталу порівняно з аналогічним періодом минулого року зросла на 45%. Пов'язано це як з відновленням банківської сфери, так і з розвитком продуктової лінійки фіну станови та її зростаючою кредитною активністю. Водночас деяке зниження кількості відвідувачів, що зайшли на сайт банку через посилання з інших порталів, на тлі помітного збільшення входжень через пошукові системи (+35%) говорить про те, що зростає кількість лояльних користувачів, які не лише знайомі з брендом VAB, але й активно відстежують інформацію послуги банку. До того ж, враховуючи тенденцію, можна стверджувати про цілеспрямований інтерес до пропозицій банку з боку існуючих і потенційних клієнтів», – зазначила Начальник Управління маркетингових комунікацій VAB Банку Оксана Булгакова.
З початку 2010 року до інформації, розміщеної на сайті VAB Банку, відвідувачі звернулися понад 780 тисяч разів.