OTP Bank запровадив нову опцію інтерактивного голосового меню (IVR)
З метою постійного вдосконалення якості обслуговування клієнтів фахівці OTP Bank доопрацювали структуру та наповнення інтерактивного голосового меню (IVR).
З серпня клієнти банку можуть самостійно оцінити якість послуг, що надаються операторами Довідкового центру, використовуючи клавішу «4» свого телефону. Клієнтам пропонується оцінити роботу операторів за 5-ти бальною шкалою за наступними показниками: обсяг надання інформації, ввічливість, повнота наданої інформації, оперативність, безпомилковість та якість обслуговування в цілому.
Крім того, клієнтам, які зателефонували до Довідкового центру банка, надається можливість в автоматичному режимі та без допомоги оператора:
- зв’язатися зі співробітником OTP Bank, самостійно набравши його внутрішній номер, що дозволить Клієнту значно заощадити свій час;
- щоденно отримувати інформацію про комерційні курси долару США, євро та швейцарського франку, встановлені OTP Bank і Національним банком України.
Клієнти, які вже скористалися новими опціями, зазначають, що тепер зв’язатися з фахівцями банку стало ще простіше, а дізнаватися актуальні курси валют – ще швидше і без участі оператора.
Невдовзі OTP Bank готовий запропонувати своїм клієнтам нові, ще більш удосконалені послуги.
Публічне акціонерне товариство «ОТП Банк» – один з найбільших вітчизняних банків, визнаний лідер фінансового сектору України. Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, а також представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він представлений з 1998 року, має стійку репутацію соціально відповідальної, надійної і стабільної структури, що пропонує споживачам сервіси європейської якості. Його стовідсотковим власником є найбільший угорський банк OTP Bank Plc., який торік відзначив 60-річчя від дня свого заснування.
Згідно даних АУБ, станом на 1 серпня 2010 року OTP Bank є 9-м найбільшим вітчизняним банком за розміром активів і 8-м – за розміром капіталу. Нині банк обслуговує понад 385 тисяч клієнтів. Його мережа філій на території України об’єднує 199 точок продаж і 2 представництва.