З метою виконання своїх зобов'язань перед вкладниками НАДРА БАНК впровадив Комплексну програму виплати депозитів, яка до лютого 2010 року охопить 99% вкладників. На сьогодні банк вже повернув своїм клієнтам - фізичним особам понад 2,4 млрд гривень за депозитними і поточними рахунками, включаючи зарплатні проекти. Крім того, з огляду на труднощі, з якими зіткнулися вкладники банку через фінансовий стан фінустанови, тимчасова адміністрація ще в лютому прийняла рішення про створення груп з прийому звернень громадян, основна мета яких - консультації та оперативне реагування на заяви клієнтів банку. Таке рішення тимчасової адміністрації було обумовлено необхідністю надання доступу до своїх депозитів вкладникам, що гостро потребують негайної медичної допомоги, у разі народження дитини або смерті родичів, а також в інших непередбачуваних життєвих ситуаціях, пов'язаних зі здоров'ям, і які потребують невідкладного фінансового реагування. За результатами розгляду заяв клієнтів більше 15 тис. вкладників, що гостро потребують коштів, з лютого 2009 року вже визначено для виплати понад 200 млн гривень. Нагадуємо, що у випадку непередбачуваних ситуацій клієнту необхідно особисто звернутися з письмовою заявою в групи з прийому звернень громадян, які працюють щодня: - в Центральному офісі банку (м. Київ, вул. Артема, 15); - у кожному регіональному відділенні банку. Крім того, всі клієнти можуть безпосередньо задати питання, направити свої побажання та коментарі тимчасовому адміністратору: - електронним листом на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або через офіційний сайт банку (www.nadrabank.ua), де регулярно публікуються відповіді на питання, з якими часто звертаються клієнти банку; - листом на поштову адресу 04053, м. Київ, вул. Артема, 15. |